به گزارش آریاورزش، زهره میرسپاسی درخصوص خبر استعفای فریبا سلیمانی و سیما صدیقی، مربی و سرپرست تیم ملی والیبال بانوان، گفت: سیما صدیقی به جز یکی دو جلسه نخست تمرینات تیم ملی، دیگر به تمرین نیامد و تصمیم گرفت به دلایلی شخصی دیگر تیم ملی را همراهی نکند.
وی با اشاره به استعفای فریبا سلیمانی گفت: این مربی از مدت‌ها قبل تصمیم به استعفا گرفته بود. سه بار استعفایش را به من داد اما من موافقت نکردم تا این که در نهایت شخصا از داورزنی خواهان موافقت با این استعفا شد و امروز رسما از سمت خود کناره‌گیری کرد.
photo_2016-03-07_09-12-31
نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: من از دلیل استعفای سلیمانی بی خبر هستم و نمی‌دانم که دلیل جدایی‌اش را به رییس فدراسیون گفته است یا خیر؟
میرسپاسی با بیان این مطلب که هنوز برای انتخاب جایگزین این دو نفر تصمیمی گرفته نشده است، افزود: صبر می‌کنیم تا پس از پایان مسابقات ژاپن با مسئولان فدراسیون مشورت کرده و تصمیمی در این‌باره اتخاذ کنیم.
گفتنی است فریبا سلیمانی و سیما صدیقی مربی و سرپرست تیم ملی والیبال بانوان امروز از سمت‌های خود کناره‌گیری کردند.
[su_animate type="fadeInLeft" duration="0" delay="0.5"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب  " close="no"] باشگاه خبرنگاران جوان [/su_tooltip][/su_animate]
neshast-woman-6