به گزارش آریاورزش، فریبا سلیمانی سرپرست تیم ملی والیبال بانوان از سمت خود استعفا داد. او در پایان اردوی اول استعفای خود را تقدیم میرسپاسی، نایب رییس بانوان کرده بود اما با عدم پذیرش این مسئول روبرو شده ولی این پایان کار نبود و سومین بار استعفای سلیمانی بدست محمد رضا داورزنی رییس فدراسیون رسید.او هم بعد از مشاوره با مایدا چیچیچ با رفتن سرپرست موافقت کرد.

GAZ-FARS-WOMEN-23

به هر حال اردوی دوم بانوان اینبار بدون حضور سیما صدیقی و فریبا سلیمانی پیگیری می شود. شبنم علیخانی، ملی پوش والیبال که از رفتن سرپرست تیم هنوز در شوک بود در این باره می گوید: «دیروز خانم میرسپاسی به همراه سلیمانی به اردو آمدند و آنجا بود که اعلام شد با استعفای ایشان موافقت شده و دیگر در کنار تیم نیست البته باید بگویم همه ما در شوک بودیم».

این بازیکن از بی اطلاعی خود نسبت به دلیل استعفای سلیمانی خبر می دهد: «من شخصا خیلی دوست داشتم علت این کار را جویا شوم ولی بدلیل اینکه در اردو هستم نخواستم مشکلی پیش بیاید به هر حال ما فرد خیلی شایسته ای را از دست دادیم. او با همه بازیکنان رابطه قلبی داشته است. حتما صلاح دانستند که دیگر در کنار تیم نباشند.خانم سلیمانی همه ما را دوست دارند من واقعا نمی دانم بحث تیمی، فنی یا شخصی بوده است! بودن او در کنار تیم بسیار خوب و نقطه قوتی برای همه ما بود. حال باید به تصمیم احترام گذاشت».

تصاویر مسابقه والیبال دانشگاه آزاد و گاز تهران، لیگ برتر بانوان۹۴

اما خارج از این بحث علیخانی شرایط اردو را بسیار خوب می داند: «تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و روش تمرینی نسبت به سالهای قبل بسیار تفاوت پیدا کرده است. با آمدن او به مواردی که اصلا اهمیت نمیدادیم توجه مان جلب شده است. حتی در اصلاح تکنیک های فردی از آن جمله استیل ساعد و پنجه ها را تغییر داد. به هر حال مربی خارجی زمان می برد تا نتیجه کارش مشخص شود.» علیخانی آینده تیم ملی را امیدوارکننده می داند:"همه با انگیزه تر به اردو آمدیم آن هم بواسطه اینکه مشخص شد فدراسیون دارد به بانوان اهمیت می دهد. برای آنها مهم شدیم و اینکه به کارهایمان اهمیت می دهند. همین مهم باعث شد با انرژی بیشتری کار کنیم برای هدفمان که ارتقای جایگاه در آسیاست تلاش کنیم ولی باید به مایدا برای این هدف وقت و زمان داد"

[su_animate type="fadeInLeft" duration="2" delay="0.5"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب  " close="no"] برگرفته از روزنامه خبر ورزشی [/su_tooltip][/su_animate]

[caption id="attachment_75145" align="aligncenter" width="900"]تمرینات تیم ملی والیبال بانوان (۱۸ اردیبهشت ۹۵) تمرینات تیم ملی والیبال بانوان[/caption]