به گزارش آریاورزش، سعید معروف فصل گذشته موفق نشد با شهرداری ارومیه موفقیت چندانی کسب کند.

معروف که این روزها در اردوی تیم ملی والیبال حضور دارد و از فردا کنار سایر ملی‌پوشان برای صعود به المپیک تلاش می‌کند، برای فصل آینده با پیکان به توافق رسید. گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری اورمیه و پیکان تهران - بازی برگشت نیمه نهایی

ترکیب تیم والیبال شهرداری ارومیه با نظر یوبومیر تراویسا در حال بسته شدن است تا از اوایل تیر ماه تمرینات با نفرات مشخص شده به طور جدی برای حضوری قدرتمندانه در رقابت های  لیگ برتر فصل ۱۳۹۵ آغاز شود.

بازیکنان سرعتی زن بومی ارومیه برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با باشگاه شهرداری ارومیه تمدید کردند.

حامد رضایی و جواد محمدی نژاد دو بازیکن بومی فصل گذشته تیم والیبال شهرداری ارومیه در پست سرعتی زن، پس از مذاکرات با مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه به توافق نهایی رسیدند و صبح امروز سه شنبه ۴ خردادماه قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با باشگاه شهرداری ارومیه تمدید کردند.

بدین ترتیب این دو بازیکن در فصل ۱۳۹۵ لیگ برتر والیبال نیز برای تیم شهرداری ارومیه به میدان خواهند رفت.

گزارش تصویری مسابقه والیبال سایپای تهران و شهردای ارومیه در پلی آف لیگ برتر والیبال ۹۴

پس از یک فصل دوری فرهاد نظری افشار از تیم والیبال شهرداری ارومیه، این دریافت کننده قدرتی فصل گذشته بانک سرمایه، بار دیگر با تیم شهرداری ارومیه قرارداد امضا نمود تا فصل جاری را برای تیم شهر عاشقان والیبال به میدان رود.

فرهاد نظری افشار در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با ارائه بازی‌های قابل قبول توانسته بود نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کرده و به اردوی تیم ملی نیز دعوت شود.

photo_2016-05-24_17-01-13به پیشنهاد تراویسا و موافقت مدیرعامل باشگاه، آندره توزی به عنوان مربی بدنساز تیم والیبال شهرداری ارومیه انتخاب گردید.

به پیشنهاد یوبومیر تراویسا سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه و موافقت احد یوسفی مدیرعامل باشگاه،" آندره توزی" مربی بدنساز ایتالیایی و سابق تیم ملی والیبال ایتالیا، برای لیگ ۹۵ با باشگاه شهرداری ارومیه قرارداد همکاری منعقد نمود.

این مربی از اوایل تیرماه سال جاری و همزمان با آغاز تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه وارد این شهر خواهد شد تا کار خود را رسما با باشگاه شهرداری ارومیه آغاز نماید.

[su_animate type="fadeInLeft" duration="2" delay="0.5"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب  " close="no"] برگرفته از سایت شهرداری ارومیه  [/su_tooltip][/su_animate]