سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر گفت: پانزدهمین اردوی آماده سازی این تیم به مدت هشت روز در شهر باکو مرکز جمهوری آذربایجان برگزار می شود. به گزارش آریاورزش، سیزدهیمن مرحله آماده سازی تیم والیبال جوانان دختر از روز شنبه یکم خردادماه با حضور ۱۹ بازیکن در اصفهان آغاز شده است و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر درباره این اردو گفت: خوشبختانه آسیب دیده نداریم و دعوت شدگان با انگیزه تمرینات خود را پیگیری می کنند. فریبا صادقی تصریح کرد: روز گذشته یک مسابقه دوستانه با تیم والیبال بزرگسالان ذوب آهن برگزار کردیم و در این مسابقه ۱۹ بازیکن حاضر در اردو به میدان رفتند. وی درباره نتیجه این مسابقه گفت: تیم ملی والیبال جوانان در این مسابقه سه بر صفر مغلوب شد، اما در ستی که از ترکیب اصلی استفاده کردیم، با اختلاف سه پوئن نتیجه را واگذار کردیم.

تمرین تیم ملی والیبال جوانان دختر

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر تاکتیک های حمله ودفاع در قالب مسابقه را محور اصلی تمرینات این مرحله از آماده سازی تیم دانست و گفت: در این اردو چهار مسابقه تدارکاتی با تیم های دیگر خواهیم داشت و در چهار جلسه از تمرینات نیز بازی های درون اردویی برگزار می کنیم. وی درباره زمان کاهش نفرات دعوت شده به اردو گفت: اردوی بعدی (چهاردهم) نیز با همین تعداد بازیکن برگزار می شود اما در پایان تعدادی از بازیکنان را خط می زنیم. صادقی با بیان اینکه اردوی پانزدهم تیم ملی والیبال جوانان در جمهوری آذربایجان برگزار می شود، گفت: این اردو از ۲۵ خردادماه به مدت هشت روز در شهر باکو مرکز جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد. تمرینات تیم ملی والیبال جوانان دختر در دو سالن ملت و مجتمع امام علی (ع) برگزار می شود و ۱۹ بازیکن در آن حضور دارند. این تمرینات در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می شود که هر پنج جلسه تمرین، یک جلسه استراحت در برنامه قرار دارد. مریم موسوی، زهرا بلاغی، سوگند سلیم، مائده محمدی، زهرا قنواتی، محدثه مشتاقی، فاطمه عنایت، هانیه براتی، سارا نظری، زهرا باقری، آی تک سلامت، رعنا یوسفی، سوگند حق پرست، نگین شیرتری، پرنیا خسروی، مونا آشفته، معصومه اسماعیلی، فاطمه سلگی و حنانه کرمی ۱۹ بازیکن شرکت کننده در این اردو هستند. فریبا صادقی به عنوان سرمربی، پریسا بحرینی نژاد (مربی)، اکرم حبیب لوی شندی (فیزیوتراپ)، مژگان کرد (روانشناس)، عفت نصر (بدنساز)، سمانه سیاوشی (تمرین دهنده) و ملوک شریف زاده به عنوان سرپرست، بازیکنان را در این اردو همراهی می کنند.

[su_animate type="fadeInLeft" duration="2" delay="0.5"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب  " close="no"] برگرفته از  روابط عمومی فدراسیون والیبال  [/su_tooltip][/su_animate]

تمرین تیم ملی والیبال جوانان دختر