به گزارش آریاورزش، ویلفردو لئون حدود سه هفته پیش به همراه بازیکنان شاخص دیگری به صورت قراردادی برای رقابتهای امیر کاپ قطر برای تیم الریان دعوت شد. وی با دریافت عنوان ارزشمندترین بازیکن به کارش در این مسابقات خاتمه داد.

دلیل اصلی اینکه بازیکنان تراز اول والیبال جهان، به دعوت در این جام پاسخ مثبت می دهند قضیه مالی این قراردادهاست. اما در این میان لئون که تصور میشد پس از پایان رقابتها به لهستان برگشته باشد همراه با همسر لهستانی خود تا پایان قراردادش در دوحه ماند. لئون  آرزو دارد روزی برای تیم زاکسا، قهرمان لیگ لهستان بازی کند. وی با پایان یافتن کارش در قطر اکنون قرار است به لهستان باز گردد.

وی در پست اینستاگرام خود از دعوتش به این رقابتها تشکر کرد:

 عصر دیروز شام همراه با تیم. «توی این عکس من هستم در کنار تینه اورنو (بازیکن تیم ترنتینو که در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا عنوان بهترین دریافت کننده را از آنِ خود کرد) و رئیس باشگاه الریان قطر. ممنونم برای دعوتم برای جام امسال. بعد از حدود ٣ هفته تمرین و بازی در قطر الان دیگه میتونم تعطیلاتم رو شروع کنم و برم لهستان.»

leon3

لئون و تینه اورنو در حال ماهیگیری و رانندگی در صحرا 

leon2

لئون روزهای خوبی را در قطر پشت سر گذاشته بود و بودن در کنار همه هموطنان کوبایی اش که از آنان بعنوان یک خانواده یاد میکند یکی از ثمرات حضورش در باشگاه الریان است. leon1