به گزارش آریاورزش، مایدا چیچیچ در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال افزود: بانوان والیبالیست ایران از نظر شخصیتی خیلی خوب هستند و انگیزه زیادی برای آموزش و یادگیری دارند که این موضوع روند آماده سازی را تسریع می کند. وی با بیان اینکه این بازیکنان از نظر فنی و تکنیکی نیز شرایط خوبی دارند، گفت: بانوان والیبالیست ایران شاید مشکلات کوچکی از نظر فنی داشته باشند که در کنار یکدیگر آنها را برطرف خواهیم کرد و این موضوع نگران کننده نیست.

women-team-training-18-ordibehesht25 سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در پاسخ به این پرسش که چگونه بازیکنان را انتخاب کردید، گفت: تمام فیلم مسابقات باشگاه های برتر ایران را دیدم و در دو مسابقه مهم این رقابت ها نیز در سالن حضور داشتم. آشنایی خوبی با بازیکنان ایران دارم. وی تاکید کرد: حتی فیلم دیدارهای ادوار قبلی مسابقات جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا که تیم ایران خود را برای حضور شایسته در این رقابت ها آماده می کند، نگاه کردم تا با حریفان ایران نیز آشنا شوم. مایدا با یادآوری اینکه بر اساس فیلم های لیگ برتر ۱۹ بازیکن را انتخاب کردم، گفت: احتمال تغییر در نفرات اردو وجود دارد و اگر در مدت اردوهای آماده سازی بازیکن آماده ای وجود داشته باشد، حتما به اردو دعوت می شود.

women-team-training-18-ordibehesht3 سرمربی تیم ملی والیبال بانوان درباره حریفان تیم ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: برای همه تیم های شرکت کننده در این رقابت ها احترام زیادی قائلم و برایمان فرقی نمی کند که با کدام تیم مسابقه دهیم. باید تلاش کنیم بهترین عملکرد را ارائه کنیم. وی درباره دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی والیبال بانوان گفت: فدراسیون والیبال نهایت تلاش خود را برای رشد والیبال زنان ایران دارد و تا کنون سفر به دو کشور اسلوونی و ایتالیا برای اردوی برون مرزی و دیدارهای تدارکاتی قطعی شده است اما شاید حریفان جدیدی نیز مهیا شود. نخستین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال بانوان از روز پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شده است.  تیم ایران خود را برای حضور در پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا که از ۲۲ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ویتنام برگزار می شود، آماده می کند.

[su_animate type="fadeIn" duration="2.5" delay="0.5" inline="yes"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب  " close="no"] برگرفته از روابط عمومی فدراسیون والیبال[/su_tooltip][/su_animate]