به گزارش آریاورزش،  تیم والیبال بانوان گاز عنوان قهرمانی را در فصل جاری به دست آورد. بر همین اساس این تیم به جام باشگاه‌های آسیا دعوت شده است. گروه‌بندی این مسابقات نیز انجام گرفته است، اما در روزهای گذشته نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال عنوان کرد که این باشگاه برای حضور در جام باشگاه‌ها اعلام آمادگی نکرده و به جایش تیم ملی والیبال بانوان به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

فریبا سلیمانی درباره شایعاتی که در خصوص اعزام تیم ملی به جام باشگاه‌های آسیا مطرح شده اظهار داشت: باشگاه گاز هنوز در حال مذاکره است و هیچ صحبتی مبنی بر اینکه در جام باشگاه‌های آسیا شرکت نمی‌کند نشده است. شورای عالی ورزش باشگاه گاز باید در این باره صحبت کند که این مسئله همچنان در حال بررسی است. ما تا آخر اردیبهشت فرصت داریم تا اسامی را به آسیا اعلام کنیم.

۰Q1A9071-1000x667

وی درباره برگزاری نخستین جلسه تمرینی ملی‌پوشان والیبال با حضور سرمربی خارجی، گفت: اولین جلسه به خوبی برگزار شد، مایدا ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرده و برایم جالب بود که او کارش را با نام خدا شروع کرد. مایدا احترام زیادی به بازیکنان و اعتقادات ما می‌گذارد و به نظر می‌رسد آنها روی فرهنگ ما تحقیقات زیادی داشتند.

سرپرست تیم ملی والیبال بانوان همچنین درباره دیدارهای دوستانه با کشورها خارجی خاطرنشان کرد: مطمئناً مایدا بازی‌های تدارکاتی را در نظر گرفته اما اینکه با کدام کشورها قرار است دیدار دوستانه داشته باشیم در آینده مشخص خواهد شد.

۰Q1A9110-1000x667

نخستین اردوی تیم ملی والیبال بانوان با حضور مایدا چیچیچ از روز پنج‌شنبه با حضور ۲۱ بازیکن آغاز شده است و تمرینات ملی‌پوشان در دو نوبت صبح و بعدازظهر در کمپ آزادی پیگیری می‌شود. جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی فیلیپین و مسابقات هشت تیم برتر آسیا به میزبانی ویتنام در شهریور برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه گاز تهران عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد این تیم نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیاست، شایعاتی در خصوص حضور تیم ملی به جای گاز در این مسابقات مطرح بود که مربی تیم گاز اعلام کرد این موضوع در حال بررسی است.

[su_animate type="fadeIn" duration="2.5" delay="0.5" inline="yes"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب  " close="no"] برگرفته از فارس plusliga[/su_tooltip][/su_animate]

[caption id="attachment_69001" align="aligncenter" width="400"]تصاویر دیدار بانوان گاز تهران و دانشگاه آزاد-هفته پایانی لیگ برتر تیم والیبال بانوان گاز تهران[/caption]