به گزاش آریاورزش، تراویسا ضمن تشکر از دعوت به همکاری مسئولین شهرداری ارومیه اظهار داشت: طی این سه روزی که در شهر زیبای ارومیه بودم با برنامه های متفاوت مسئولین کاملا شگفت زده شدم.

وی در ادامه ابراز داشت: برای من خیلی مهم است که از اکنون برای فصل جدید آماده شویم و صحبت هایمان را برای زمین والیبال نگه داریم. بعد از هر مسابقه ای که اهمیت زیادی برای من دارد هر کس خوشحال میدان مسابقه را ترک کند. من دوست دارم نه تنها هواداران ارومیه بلکه خود بازیکنان و مسئولین باشگاه نیز آخرین مسابقه را با برد و قهرمانی به پایان برسانند.

تراویسا در طول سه روز اقامت خود در شهر والیبال خیز ارومیه بیان داشت:فقط در یک جمله بگویم که مردم ارومیه خیلی خیلی باور نکردنی والیبال را دوست دارند و همه مردم فقط والیبال بازی می کنند و امیدوارم همین علاقمندان در مسابقات لیگ برای جنگیدن و پیروز شدن به تیمشان کمک نمایند.

travica1

یوبومیر تراویسا با بیان اینکه والیبال شهر ارومیه مرا به یاد والیبال لهستان می اندازد اظهار داشت:من سه سال در لهستان مربیگری کردم ،سبک والیبال ایتالیا هم با ارومیه متفاوت است ولی واقعا والیبال ارومیه و جایگاه بلاوصف آن نزد مردم والیبال دوست ارومیه خیلی شبیه به والیبال لهستان است.والیبال خیلی ورزش زیبایی است و اگر بخواهم ارومیه را با والیبال یکی از کشورهای صاحب سبک در والیبال دنیا مقایسه کنیم بدون شک لهستان و والیبال ارومیه سبکی همسان دارند.در لهستان هم همچون ارومیه مهم نیست که تیم میزبان با تیم رده اولی بازی خواهد کرد یا با تیم انتهای جدول ! مردم آن والیبال را می پرستند و در همه بازی ها از کار و زندگی خود زده و در سالن برای تشویق تیم خود حضور می یابند و آنگونه که من شنیده و اکنون علاقه مردم ارومیه به والیبال را از نزدیک می بینم برای خود من هم لذت بخش خواهد بود که برای تیم والیبال چنین شهری افتخار سرمربیگری داشته باشم.

[caption id="attachment_73952" align="aligncenter" width="600"]یوبومیر تراویسا یوبومیر تراویسا[/caption]

سرمربی جدید تیم والیبال شهرداری ارومیه امکانات و تجهیزات سخت افزاری باشگاه شهرداری ارومیه را کاملا استاندارد توصیف کرد و افزود:با تغییر دادن یک یا دو سیستم شرایط بهتر از این هم خواهد شد و با توجه به بزرگی فضای سالن غدیر شاید یک زمین دیگر در کنار زمین مسابقه ایجاد کنیم تا تمرینات فشرده تر صورت پذیرد و هیچ بازیکنی هنگام تمرین استراحت نکند تا تمرینات مفیدتر دنبال شود. تراویسا در پاسخ به این سوال که با توجه به بازدید سه روزه شما از میادین والیبال محلی ، چه توصیفی از والیبال ارومیه می کنید؟ اذعان داشت: من واقعا در طول تجربه والیبالی ام تاکنون چنین صحنه هایی را ندیده بودم که مردم در خیابان ها یا حتی فضای سبز والیبال بازی کنند و این موضوع برای من سورپرایز بزرگی بود. آنگونه که من مشاهده کردم  والیبال ارومیه پیر و نوجوان ،بزرگ و کودک نمی شناسد و همه عاشق والیبال هستند. در برزیل ،روسیه ،چین ،آرژانتین ، لهستان و ایتالیا ، من هیچ کجا شبیه چنین چیزی ندیده ام .

ک-(۱)_۱۹۱۴۱۱

یوبومیر تراویسا با خودداری از نام بردن بازیکنان ایرانی که برای مذاکره با آنها گام پیش خواهند گذاشت تصریح کرد:موقعیت بسیار خوبی است که با تلاش مسئولین باشگاه بتوانیم دو ، سه بازیکن بسیار خوب و سطح بالایی را جذب بکنیم و در همان اول چند گام جلوتر از سایر تیم ها پیشتاز قهرمانی باشیم.والیبال ایران چندین سال است که هر روز روند رو به رشد گرفته و بازیکنان خوب و سطح بالایی پرورش داده است.تا حدودی از والیبال ایران شناخت دارم و ۲۰ نفر از بازیکنان بزرگ آن را می شناسم ولی دوست ندارم تا بستن تیم نامی از آن ها ببرم.

وی در خصوص حضور فرزندش دراگان تراویسا در تیم شهرداری ارومیه هم گفت :من نمی دانم پسرم فصل جدید را در کدام تیم خواهد بود و به هیچ عنوان در امورات وی دخالت نکرده و آن را برای باشگاه تحمیل نخواهم کرد که چون من درارومیه هستم وی هم باید باشد ، دراگان سه پیشنهاد خوب دارد و باید خود تصمیم بگیرد که  حضور در کدام تیم برایش می تواند مفید واقع شود.من لیستی را به باشگاه ارائه خواهم کرد و مدیریت باشگاه باید با توجه به شرایط با آن ها وارد مذاکره شود. تراویسا بازیکن بسیار قدرتمند و سطح بالایی است ضمن اینکه سعید معروف هم یکی از بهترین پاسورهای دنیاست که فصل گذشته را در تیم ارومیه بازی کرده است.

گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری اورمیه و پیکان تهران - بازی برگشت نیمه نهایی

سرمربی شهرداری ارومیه همچنین در رابطه با جذب دیگر بازیکن خارجی اضافه کرد:همه چیز به فصل نقل و انتقالات بستگی دارد واگر نتوانیم بازیکنی مطرح و سطح بالا در پست پشت خط زن جذب نمائیم حتما در پست دریافت کننده قدرتی بازیکنی بزرگ پیدا خواهیم کرد تا تیم دچار تزلزل نشود.

اما این مربی جدید با بیان اینکه بیش از حد تصور به جوانان بها می دهم و کاملا به انگیزه بالای این بازیکنان اعتقاد و اعتماد دارم خاطر نشان ساخت: بدون تردید در تیم لیگ برتری از حضور جوانان با استعداد استفاده خواهیم کرد تا ضمن بالا بردن سطح بازی آنها و کسب تجربه ، بتوانیم اولین تیم در لیگ باشیم که پدیده ای نو ظهور برای والیبال ملی معرفی کرده باشیم.

تراویسا در پایان سخنانش گفت: از مردم میهمان نواز و با فرهنگ ارومیه و مخصوصا شهردار و مدیریت باشگاه که با وجود مشغله کاری برای ما وقت گذاشتند و روزهای خوب و بیاد ماندنی برای من رقم زدند تشکر و قدردانی می نمایم و برای هواداران تیم شهرداری ارومیه آرزوی روزهای خوب میکنم.

[su_animate type="fadeIn" duration="2.5" delay="0.5" inline="yes"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب  " close="no"] برگرفته از سایت رسمی باشگاه شهرداری ارومیه[/su_tooltip][/su_animate]

گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری اورمیه و پیکان تهران - بازی برگشت نیمه نهایی