به گزارش آریاورزش، تیم والیبال گاز تهران قهرمان لیگ برتر والیبال زنان ایران در فصل جاری شده است. چند بازیکن ملی پوش در تیم گاز تهران بازی می کنند.

زهره میرسپاسی روز سه شنبه گفت: مسابقات والیبال زنان باشگاه های آسیا از ۱۳ تا ۲۱ شهریور ماه به میزبانی فیلیپین برگزار می شود و تیم گاز تهران به عنوان قهرمان لیگ برتر والیبال زنان می تواند در این رقابت ها شرکت کند. وی افزود: تاکنون این تیم آمادگی خود را برای شرکت در این رقابت ها اعلام نکرده است و به همین دلیل ‌فدراسیون والیبال، ملی پوشان بانوی ایران را در قالب تیم باشگاهی راهی این رقابت ها می کند تا گامی در جهت آماده سازی بهتر تیم برداشته شود. مسابقات والیبال جام باشگاه های زنان آسیا با حضور ۱۳ تیم باشگاهی به میزبانی فیلیپین برگزار می شود و بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم والیبال گاز تهران در گروه دوم این رقابت ها با تیم های باشگاه های تایلند و کره جنوبی هم گروه است.

gaz-saipa--1 نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال بانوان ایران پس از حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا در فیلیپین، راهی ویتنام می شود تا در مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا شرکت کند. میرسپاسی گفت: فدراسیون والیبال برنامه های گسترده ای برای تحول در والیبال زنان دارد و از برنامه های «مایدا چیچیچ» سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران برای حضور قدرتمند در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا حمایت کند. رقابت های والیبال جام کنفدراسیون آسیا با حضور تیم های ملی هشت کشور از ۲۳ تا ۲۹ شهریور ماه در کشور ویتنام برگزار می شود و تیم ملی ایران در گروه نخست این رقابت ها با تیم های تایلند، چین تایپه و ویتنام هم گروه است. وی گفت: در جلسه ای با «چیچیچ» سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران برنامه های وی را برای آماده سازی تیم ملی و یم های رده سنی بررسی می کنیم. وی در خصوص برنامه های استعدادیابی والیبال بانوان گفت:‌ ۸۰ والیبالیست نوجوان از سراسر کشور در این برنامه شناسایی شده اند که با بررسی سطح آمادگی آنان، اردوهای آماده سازی تیم نوجوانان برگزار خواهد شد.

[caption id="attachment_54356" align="aligncenter" width="638"]زهره میرسپاسی زهره میرسپاسی[/caption]