به گزارش آریاورزش، احد یوسفی اظهار داشت: همه هزینه‌ها و سرمایه گذاری‌های ما در قراردادهای بازیکنان و اعضای کادر در طول سال‌های حضورمان در لیگ برتر والیبال مشخص و شفاف است و اگر لازم باشد برای مراجع مربوطه توضیحات لازم را با اسناد و مدارک ارائه می دهیم . مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت : در فصل پیش رو برای جذب مربی خارجی هزینه‌ای کمتر از مبلغ قرارداد نیروهای بومی در نظر گرفته‌ایم چرا که وقتی صحبت از مربی خارجی به میان می‌آید فکر به قرارداد های سنگین معطوف می شود تا باشگاه را زیر سوال ببرند. وی افزود : بررسی‌ و تحقیقات نشان می دهد هزینه جذب مربیان و بازیکنان خارجی در بیشتر موارد به مراتب کمتر از مربیان و والیبالیست‌های بومی است.

احد یوسفی

یوسفی در خصوص چگونگی جذب تراویسا ایتالیایی به عنوان سرمربی این تیم در فصل پیش رو  افزود: پنج سال است که در والیبال بطور حرفه‌ای تیمداری می‌کنیم من هم سه سال است که با این تیم همراهم با عوامل خارجی تعاملات زیادی برقرار کرده‌ایم و از فروردین امسال با آژانس‌های معتبر نقل و انتقال بازیکن و مربی وارد مذاکره شدیم که در نهایت از پنج گزینه موجود برای مربیگری با تراویسا به توافق رسیدیم.

تراویسا

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: در جذب مربی خارجی منافع ملی را در نظر گرفتیم و برنامه‌ای هدفمند داریم، در این چارچوب فقط به دنبال رشد والیبال ارومیه و رسیدن به اهداف کوتاه مدت نبودیم و نیستیم بلکه نگاه‌مان ملی است و با این اقدام بزرگ می‌خواهیم به دستارودهای قابل قبولی در والیبال برسیم. مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: باشگاه شهرداری ارومیه با جذب تراویسا قدم مثبت و بلندی را در این رشته برداشت چرا که فقط بحث والیبال شهرمان نیست بلکه با نگاهی کلان و بلند مدت کار را دنبال می‌کنیم و به تاثیرگذاری آن اطمینان داریم.

[su_animate type="fadeIn" duration="2.5" delay="0.5" inline="yes"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب  " close="no"] برگزفته از واحد خبر صدا و سیما[/su_tooltip][/su_animate]

تصاویر مسابقه سوم نیمه نهایی پیکان و شهرداری ارومیه