به گزارش آریاورزش، قرارداد نهایی این مربی خارجی در نشستی که با محمد حضرت پور شهردار ارومیه و احد یوسفی مدیرعامل باشگاه برگزار شد، به طور رسمی از سوی دو طرف به امضا رسید. بر اساس این قرارداد، تراویسا سکان دار هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل ۹۵ لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور خواهد بود. تراویسا تمرینات آمادگی تیم را از تیرماه سال جاری در شهر ارومیه آغاز می کند. این مربی دورگه ایتالیایی ـ صربستانی از سوی مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه به عنوان نخستین گزینه خارجی برای سرمربیگری تیم والیبال شهرداری ارومیه انتخاب شده بود.

تراویسا

تراویسا متولد یکم اکتبر سال ۱۹۴۵ و پسرش دراگان تراویسا نیز پاسور تیم ملی والیبال ایتالیاست. وی در سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ هدایت تیم ملی صربستان را بر عهده داشت. دراگان جورجویچ صربستانی آخرین مربی خارجی تیم والیبال شهرداری ارومیه در سال ۹۰ بود که مقام پنجمی لیگ برتر ایران را کسب کرد. شهر ارومیه با ۵۵ سال قدمت در رشته والیبال و داشتن ۲۲ مربی بین المللی، به جز مقام قهرمانی جام کوروش سال ۱۳۵۰ هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب کاپ طلایی و راهیابی به جام باشگاه های آسیا هستند.

[caption id="attachment_68730" align="aligncenter" width="534"]تصاویر مسابقه سوم نیمه نهایی پیکان و شهرداری ارومیه تصاویر مسابقه سوم نیمه نهایی پیکان و شهرداری ارومیه[/caption]