یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، ویلفردو لئون! نام بسیار آشنایی است برای دوستداران والیبال، مخصوصا اگر اهل روسیه باشی و هوادار زنیت کازان. بی شک یکی از کسانی که زنیت کازان باید قهرمانی اش را مدیون نمایش فوق العاده او باشد همین بازیکن کوبایی است. شیرشاه والیبال در دیدار شب گذشته تیمش مقابل ترنتینو ، روی دیگری از خودش نشان داد و با نمایش خیره کننده اش کمک شایانی به تیمش کرد تا با یک بازگشت رؤیایی قهرمان سال ٢٠١۶ شوند. ارزشمندترین بازیکن این رقابت ها و بهترین دریافت کننده قدرتی پس از قهرمانی تیمش با لبخندی بر لب به گفتگو نشست.

[caption id="attachment_73201" align="aligncenter" width="900"]تصاویر فینال لیگ قهرمانان والیبال اروپا ۲۰۱۶ ویلفردو لئون[/caption]

لئون، تبریک میگم بهت بابت قهرمانی و جایزه ارزشمندترین بازیکن مسابقات. چه احساسی داری الان؟ نظرت در مورد فینال چیه؟ خیلی خوشحالم ، این دومین فصل حرفه ای من در والیبال بود و قهرمانی لیگ اروپا.

زنیت کازان ٢-٠ از ترنتیتو عقب بود .. ولی تو با بازگشت فوق العاده ات ورق رو برگردونی. واقعا چه اتفاقی افتاد بعد از ست دوم ؟ والیبال همینه. بعضی وقت ها از این اتفاق ها پیش میاد. ما فقط تلاش کردیم تمرکزمون رو از دست ندیم و بازی رو از نو بسازیم. و در نهایت ٣-٢ پیروز شدیم.

راز موفقیت زنیت کازان چیه؟ فقط اینو میتونم بگم که همه ما سخت تلاش میکنیم و هر کسی با دیدن نتیجه به این موضوع پی میبره. میخوام از تمامی افراد باشگاه تشکر کنم. از هم تیمی هام گرفته تا رئیس باشگاه. واقعا باور نکردنیه و من در حال حاضر خیلی خیلی خوشحالم.

photo_1460949969_6