یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش ، مربیان و کاپیتان های چهار تیم شرکت کننده بی صبرانه منتظر برگزاری مسابقه در ورزشگاه تارون هستند تا رقابت خود را برای به دست آوردن معتبرترین عنوان در رقابت های باشگاه های والیبال مردان را آغاز کنند. و آنها گفته های یکدیگر را عینا در مقابل رسانه ها و خبرنگاران بازگو کردند. لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا شنبه شب با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد که در بازی اول و از ساعت ۱۹ امشب به وقت تهران تیم رسوویا لهستان میزبان زنیت کازان روسیه خواهد بود که این مسابقه، برگزاری مجدد فینال گذشته بین این دو تیم خواهد بود. در بازی دوم، شهرآورد بین دو تیم ایتالیایی ترنتینو و لوبه خواهد بود که در ساعت ۲۲ به وقت تهران آغاز خواهد شد و دومین فینالیست این دوره از رقابت ها را مشخص خواهد کرد.

[caption id="attachment_66862" align="aligncenter" width="900"]تیم والیبال زنیت کازان روسیه تیم والیبال زنیت کازان روسیه[/caption]

ولادیمیر آلکنو سرمربی کازان: "کار دشواری است تا بخواهم حرف جدیدی پس از صحبت های دیگر سرمربیان و کاپیتان ها بزنم. بازیکنان من در آمادگی کامل به سر می برند و باید دید که در چند روز آینده چه نتایجی رقم می خورد. "

zenit-kazan1 آندره آشف کاپیتان زنیت کازان: "از تمامی افرادی که به برگزاری این تورنومنت ها کمک کردند سپاسگزاری می کنم. تورنومنت جذابی در انتظار خواهد بود و مطمئنا والیبالی در سطح کلاس جهانی در آخر هفته به نمایش در خواهد آمد. "

[caption id="attachment_67183" align="aligncenter" width="899"]گزارش تصویری مسابقه والیال زنیت کازان و لوتوس گدانسک گزارش تصویری مسابقه والیال زنیت کازان و لوتوس گدانسک[/caption]