به گزارش آریاورزش ، مربیان و کاپیتان های چهار تیم شرکت کننده بی صبرانه منتظر برگزاری مسابقه در ورزشگاه تارون هستند تا رقابت خود را برای به دست آوردن معتبرترین عنوان در رقابت های باشگاه های والیبال مردان را آغاز کنند. و آنها گفته های یکدیگر را عینا در مقابل رسانه ها و خبرنگاران بازگو کردند. لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا شنبه شب با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد که در بازی اول و از ساعت ۱۹ امشب به وقت تهران تیم رسوویا لهستان میزبان زنیت کازان روسیه خواهد بود که این مسابقه، برگزاری مجدد فینال گذشته بین این دو تیم خواهد بود. در بازی دوم، شهرآورد بین دو تیم ایتالیایی ترنتینو و لوبه خواهد بود که در ساعت ۲۲ به وقت تهران آغاز خواهد شد و دومین فینالیست این دوره از رقابت ها را مشخص خواهد کرد.

[caption id="attachment_70520" align="aligncenter" width="900"]تیم والیبال لوبه ایتالیا تیم والیبال لوبه ایتالیا[/caption]

جیانلورنزو بلنجینی، سرمربی لوبه: " ما بسیار خوشحال هستیم از اینکه در بین چهار تیم برتر قرار گرفته ایم. ما تا حد توان مبارزه کردیم تا بتوانیم در آخرین مرحله از مسابقات قرار بگیریم. تیم ما پس از چند بازی سخت با تیم هالک بانک آنکارا در دیدارهای حذفی بین ۶ تیم برتر توانسته به اینجا برسد و خرسند هستیم تا با سه تیم بسیار قوی دیگر در این مرحله قرار گرفته ایم. هم اکنون تمرکزمان را بر روی عملکرد خوب قرار داده ایم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بدست آوریم. "

[caption id="attachment_62353" align="aligncenter" width="400"]جیان‌لورنزو بلنجینی جیان‌لورنزو بلنجینی[/caption]

ایوان میلکویچ، کاپیتان لوبه: "بسیار خوشحال هستم که ما اینجا هستیم به خصوص از زمانی که لوبه توانسته قهرمان لیگ اروپا شود، ۱۴ سال گذاشته است. می بینم که سالن ها بزرگ تر و بزرگ تر می شوند و مردم بیشتری برای دیدن مسابقات به سالن ها می آیند که این امر، مرا بسیار خوشحال و هیجان زده می کند. تیم من اخیرا با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده و پس از فراز و نشیب های فراوان، بالاخره توانستیم تا به جمع چهار تیم راه پیدا کنیم. مطمئنا این نتیجه بسیار خوبی برای تیم من می باشد اما ما تنها به این بسنده نمی کنیم. ما رقیب سرسختی از ایتالیا در نیمه نهایی خواهیم داشت و امیدوارم که هم تیمی هایم بتوانند شکست های هفته پیش را فراموش کنند و تنها بر لیگ قهرمانان تمرکز کنند چرا که یکی از هدف های اصلی ما در این فصل است. "

[caption id="attachment_62355" align="aligncenter" width="899"]تصاویر مسابقه والیبال لوبه ایتالیا و اسکرا بلهاتوف لهستان در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶ ایوان میلیکوویچ[/caption]