به گزارش آریاورزش فریبا صادقی اظهار داشت: اردوی نهم تیم ملی والیبال دختران پس از پایان تعطیلات نوروز و از ۱۴ فروردین ماه آغاز و تا ۲۲ فروردین ماه به طول انجامید.

وی افزود: در این مرحله از اردوها کار خود را با ۲۲ بازیکن شروع کردیم و در پایان ۱۹ بازیکن را برای ادامه کار انتخاب کردیم و با این بازیکنان مرحله دهم تمرین‌های آماده‌سازی را پیگیری خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال جوانان ادامه داد: نام این ۱۹ بازیکن را برای حضور در رقابت‌های والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۹ سال آسیا به FIVB ارسال خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم در این رقابت‌ها نتایج خوبی را به دست بیاوریم. به طور حتم این رقابت‌ها تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان جوان ما خواهد بود.

تیم ملی زیر ۲۳ سال بانوان

صادقی گفت: دهمین مرحله از اردوهای تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۹ سال از ۲۶ فروردین ماه آغاز و تا ۴ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. این مرحله از اردوها نیز در کمپ ملی والیبال بانوان (چمران) در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری می‌شود که شامل تمرین در دو نوبت صبح و بعد از ظهر می‌شود.

[caption id="attachment_72307" align="aligncenter" width="1000"]بازدید شهریان از اردوی تیم ملی والیبال دختران جوان بازدید شهریان از اردوی تیم ملی والیبال دختران جوان[/caption]