به گزارش آریاورزش، پس از نهایی شدن قرارداد مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان، فدراسیون والیبال مذاکرات خود را برای انتخاب دیگر اعضای کادر فنی و همکاران این مربی اسلونیایی انجام داد. مذاکراتی که هنوز اعلام نهایی نشده است. سیما صدیقی و فریبا سلیمانی از جمله مربیانی هستند که دراین باره مذاکراتی با آنها انجام شده است.

فریبا سلیمانی اظهار داشت: هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده است. اگر نتیجه این مذاکرات قطعی شد، در کنار تیم ملی بانوان حضور خواهم داشت و برای ارتقای والیبال بانوان ایران و توسعه و پیشرفت آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

[caption id="attachment_71705" align="aligncenter" width="800"]woman-gaz-saipa-9445 فریبا سلیمانی به همراه کادر تیم گاز [/caption]

وی مایدا را مربی کارنامه‌دار معرفی کرد و حضور آن را شوک لازم برای احیای والیبال بانوان کشورمان دانست: مایدا مربی کارنامه‌داری است و در لیگ لهستان تیم‌داری کرده و تجربه خوبی در دوران قهرمانی خودش نیز دارد. حضور او برای والیبال بانوان کشورمان لازم است، چرا که برای احیای والیبال بانوان یک شوک لازم داشتیم.

مربی تیم گاز افزود: امیدوارم با حضور این مربی خارجی والیبال بانوان هم حرکت خود را برای پیشرفت شروع کند و در این مدتی که قرار است این مربی خارجی با بانوان ما همکاری کند، محیطی آرام را فراهم کنیم تا در نهایت هم معرف فرهنگ بالای خودمان باشیم و هم او با خاطره‌هایی ماندگار از کشورمان برود.

[caption id="attachment_67532" align="aligncenter" width="800"]نشست خبری مایدا چیچیچ   مایدا چیچیچ[/caption]