به گزارش آیاورزش، شعبانیان گفت: برای موفقیت والیبال بانوان با مربی خارجی، باید از نحوه برنامه‌ریزی مردان الگوبرداری کنند. میترا شعبانیان  افزود: نخستین بار در تاریخ والیبال بانوان ایران است که مسئولان اقدام به جذب مربی خارجی برای هدایت تیم ملی کرده اند این موضوع می تواند تحول بزرگی را در این بخش به همراه داشته باشد.
وی گفت: عقد قرارداد با این مربی خارجی به این راحتی‌ها صورت نگرفت چرا که مسئولان فدراسیون از جمله محمود افشاردوست (دبیر کل فدراسیون) و زهره میرسپاسی (نایب رئیس بانوان فدراسیون) بررسی‌های لازم و فنی را در خصوص کارنامه کاری وی انجام دادند، امیدوارم عملکرد وی در ایران هم نتیجه خوبی را به همراه داشته باشد.
نشست خبری مایدا چیچیچ 
سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: اگر شرایط به گونه ای فراهم شود که از بازیکنان سابق تیم ملی که جزو مربیان جوان کنونی محسوب می‌شوند در اردوی تیم ملی به عنوان دستیار مایدا استفاده شود بهتر است چرا که باید در بخش مربیگری بانوان هم پشتوانه سازی شود.
شعبانیان گفت: مسئولان فدراسیون از مایدا خواسته‌اند که در بخش پایه نیز به آن‌‌ها کمک کند که این مسئله از اقدامات اساسی در والیبال بانوان است چرا که ما به استعدادیابی و شناسایی نخبه‌ها در استان‌های مختلف نیاز مبرم داریم.
تصاویر مسابقه والیبال بانوان گاز تهران و سایپا