به گزارش آریاورزش، مایدا چیچیچ افزود: والیبال بانوان ایران شرایط بسیار خوبی برای کار و آرزوی های بزرگی نیز برای آینده خود دارند. وی با بیان اینکه والیبال زنان ایران می تواند خیلی بهتر از شرایط فعلی داشته باشد، گفت: به مدت ۱۵ روز با نوجوانانی کار کردم که عاشق والیبال هستند و دوست دارند تمرین کنند. اگر بازیکنان انگیزه برای تمرین داشته باشند، خسته نمی شوند که نوجوانان دختر ایران را اینگونه دیدم. گزینه هدایت تیم ملی والیبال زنان تصریح کرد: لحظه های زیبا در اردو با دختران ایران داشتم و مربیان ایرانی نیز که به عنوان کمک همراه من بودند که جا دارد از آنان تشکر و قدردانی کنم. این مربیان با علاقه کار می کردند چون هدف زنان اهداف بزرگی در پیش دارد و هر روز نیز بهتر می شود.

[caption id="attachment_69064" align="aligncenter" width="800"]تصاویر اهدای جوایز لیگ برتر والیبال بانوان ۹۴ مایدا چیچیچ [/caption]

مایدا چیچیچ سرعت رشد والیبال زنان را کم دانست، اما تاکید کرد: والیبالیست های زن ایرانی با گام های کوتاه قدم بر می دارند، اما در حال پیشرفت هستند و اگر این روند را در باشگاه های خود دنبال کنند، حتما بهتر می شوند. مربیانی که با سننی پایه کار می کنند، باید به کمک آنان بیایند. مایدا درباره زمان بازگشت به ایران گفت: انشاالله برمی گردم اما زمان آن هنوز مشخص نیست. مایدا چیچیچ درباره پوشش اسلامی در ایران و اینکه مانعی برای ورزش محسوب می شود، گفت: من از قبل می دانستم که باید با پوشش در ایران باشم، بعد از مدتی پوشش برایم عادی شد و به نظرم مانعی برای ورزشی نیست زیرا بانوان ایران به آن عادت دارند.

تصاویر اهدای جوایز لیگ برتر والیبال بانوان ۹۴

وی تاکید کرد: هر جامعی قوانیی دارد و باید به آنان احترام بگذارند. وقتی من می دانم در ایران داشتن پوشش قانون است، دیگر ناراحتی ندارد. مایدا چیچیچ در پاسخ به این سئوال که در بین ۳۰ بازیکنی که مدت ۱۵ روز با آنان تمرین کردید، کدام بازیکنان بهتر تمرین کردند؟ گفت: از نظر روانشناسی، روحی و روانی کار درستی نیست که اسمی ببریم، می دانم که کدام بازیکنان خوب بودند اما در این برهه از زمان نباید اسمی برده شود که احتمال آسیب دیدگی روحی برخی بازیکنان وجود دارد.

تصاویر اهدای جوایز لیگ برتر والیبال بانوان ۹۴

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از روابط عمومی فدراسیون والیبال[/box]