یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش دور رفت رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در حالی دیروز با برگزاری دیدار تیمهای ترنتینو ایتالیا و بلگوری بلگرود روسیه در حضور ۲۵۰۰ تماشاگر ورزشگاه ترنتنو ایتالیا پیگیری شد که تیم میزبان موفق شد در یک بازی بی نهایت قدرتمندان با حساب ۳-۰ شیرهای بلگرود را با شکست بدرقه کند ، برتری سرخ و سفیدهای ترنتنو طبق روند امتیازگیزی زیر به دست آمد :

[event_results 69555] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="70199,70198"]

ستارگان ۲ تیم و القاب تیم‌ها : 

ترنتینوی ایتالیا ( لقب >> سفید و سرخ های ترنتو ) 

[gallery link="file" size="medium" ids="51269,51268,51267,51260,62052,51264"]

بلگوری بلگرود روسیه ( لقب تیم >> شیرهای بلگورود )

[gallery link="file" size="medium" ids="51151,51150,51144,51143,51141,51154"]

برای مشاهده تحلیل هر ست روی عنوان آن که به رنگ قرمز نوشته شده است کلیک فرمائید ،برای مثال در صورتی که می‌خواهید تحلیل ست سوم را مشاهده بفرمائید بر روی ست سوم که به رنگ قرمز نوشته شده است کلیک کنید.

[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] ست اول [/tab_title] [tab_title] ست دوم [/tab_title] [tab_title] ست سوم [/tab_title] [/tabs_head] [tab] این دیدار حساس و جذاب با حضور ٢۵٠٠ هوادار حاضر در سالن پالاترنتو ایتالیا برگزار شد و پیاتر دودک از لهستان قضاوت آن را بر عهده داشت. ترنتینو که از حمایت هوادارانش برخوردار بود، ست اول را بسیار پر قدرت آغاز کرد و توانست از همان ابتدای بازی با عملکرد خوب مهاجم قدرتی اسلووانیایی خود تینه اورنو و همچنین اشتباهات فردی دیمیتری موزرسکی ٨-٢ به وقت استراحت فنی اول برود. پس از وقت استراحت فنی شیرهای روسیه تلاش کردند تا به به بازی برگردند و در اولین گام خود با چند سرویس خطرناک توسط آرتم اسمولیار پاسخ ترنتینو را دادند و اندکی اختلاف را کم کردند. اما میزبان توانست بازی را کنترل کند و اجازه خودنمایی بیشتر به حریفش ندهد ، که البته در این مورد باید ممنون پشت خط زن جوانشان (گابریل نلی) باشند که با دو امتیاز مستقیم سرویس (ACE) توانست تیمش را در آستانه پیروزی در این ست قرار دهد و ٢۵-٢٠ فاتح ست اول شوند. TRENTINO-Diatec-vs-Belogorie-BELGORO-14 [/tab] [tab] ست دوم اما نزدیکتر دنبال میشد و دو تیم امتیاز به امتیاز هم پیش میرفتند. تقریبا در ابتدای بازی سرویس های خوب اسمولیار و همچنین امتیازگیریهای پی در پی موزرسکی که در مواقع حساس و پایاپای به عنوان مهاجم مورد اعتماد به کار گرفته میشد ، میزبان ایتالیایی را دچار مشکل کرد تا رادوستین استویچف در امتیاز ٨-١١ به سود ترنتینو وقت استراحت بگیرد. نقطه مثبت این وقفه ی به موقع آنجا بود که نلی پشت خط سرویس قرار گرفت و با ارسال سرویس های کوبنده اش ٣ امتیاز مستقیم گرفت و به شدت روس ها را دچار مشکل کرد. در نهایت سرخ و سفیدهای ترنتو موفق شدند ست دوم را نیز ٢۵-١٧ پیروز شوند. TRENTINO-Diatec-vs-Belogorie-BELGORO-9

[/tab] [tab] ست سوم نیز همان داستان دو ست گذشته تکرار شد و ترنتینو با تمرکز بر روی توپ های برگشتی باز هم تیم برتر میدان بود. تنها زمانی لبخند بر لبان شیرهای بلگرود نشست که دیمیتری موزرسکی با تغییر پست خود از مدافع میانی به پشت خط زن موفق شد با امتیازگیری پی در پی خود بازی را به تساوی ١۴-١۴ برساند. در امتیازات پایانی بازی بسیار مهیج و امتیاز به امتیاز دنبال میشد. ترنتینو توانست بازی را ٣ مرتبه زمانی که بلوگوری در آستانه پیروزی در این ست قرار گرفته بود به تساوی برساند و در نهایت با امتیاز سرویس نلی ٢٨-٢۶ فاتح ست سوم شد.

TRENTINO-Diatec-vs-Belogorie-BELGORO-24 [/tab] [/tabs] بهترین های میدان بعد از پایان مسابقه  [tie_slideshow] [tie_slide] بهترین بازیکن : تینه اورنو از ترنتینو با ۱۹ امتیاز که ۲ امتیاز آن از دفاع مستقیم بود [caption id="attachment_51269" align="aligncenter" width="422"]تینه اورنو - دریافت کننده - اسلوونی تینه اورنو - دریافت کننده - اسلوونی[/caption] [/tie_slide] [tie_slide] بهترین مدافع : سباستین سوله از ترنتینو با ۳ دفاع منجر به امتیاز (استاف بلاک)  [caption id="attachment_51267" align="aligncenter" width="422"]سباستین سوله - مدافع میانی - آرژانتین سباستین سوله - مدافع میانی - آرژانتین[/caption] [/tie_slide] [tie_slide] بهترین سرویس زن : گابریله نلی از ترنتینو با ۶ امتیاز مستقیم سرویس (اِیس) [caption id="attachment_70244" align="aligncenter" width="386"]Gabriele-NELLI-1 گابریله نلی - ایتالیا - پشت خط زن[/caption]   [/tie_slide]   صحبت های رادوستین استویچف ، سرمربی تیم ترنتینو ایتالیا استویچف : " لازمه ی پیروزی در این دیدار و شکست بلوگوری این بود که بتوانیم بیشتر از حد توانمان عمل کنیم و عملکردی به مراتب بهتر از همیشه داشته باشیم که شاگردانم از همان ابتدای بازی به خوبی این کار را انجام دادند. در طی بازی چند باری پیش آمد که باعث شد واقعا تیمم را مصمم و استوار ببینم، گرفتن ۶ امتیاز سرویس توسط نلی نمود همین احساس مسئولیت است. به هر حال ما باید روی بازی بعدیمان در روسیه تمرکز کنیم و قدم های بعدی را محکمتر برداریم. هر چیزی ممکن است در روسیه اتفاق بیفتند و حتی نتیجه برعکس آن چیزی که امشب دیدیم رقم بخورد. " TRENTINO-Diatec-vs-Belogorie-BELGORO-21   برنامه بازی برگشت ۲ تیم و وضعیت آن ها  بازی برگشت ۲ تیم از ساعت ۲۲:۳۰ سه شنبه ۳ فروردین برگزار در ورزشگاه قصر ورزش شهر بلگرود روسیه برگزار می شود که یاران استویچف در تیم ترنتینو تنها اگر در یک ست پیروز شوند به مرحله بعدی راه پیدا میکنند.بلگوری هم برای کشاندن کار به ست طلایی باید هر ۳ ست نخست مسابقه را برنده شود. TRENTINO-Diatec-vs-Belogorie-BELGORO-25