به گزارش خبرگزاری آریاورزش، صبح امروز (دوشنبه) باشگاه پیکان طی نامه‌ای انصراف خود را از حضور در فینال لیگ برتر والیبال که قرار بود ساعت ۱۶ امروز در خانه والیبال تهران آغاز شود، اعلام کرد. علاوه بر این دیدار رده بندی نیز بین دو تیم شهرداری ارومیه و ثامن مشهد برگزار نخواهد شد.

جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بازیکنان تیم ثامن مشهد برای انجام بازی رده‌بندی لیگ برتر به ارومیه آمدند ولی هیچکدام از بازیکنان دو تیم به خاطر درگذشت رضا ابراهیمی، مربی پیکان، برای بازی کردن، انگیزه و روحیه نداشتند. امیر حسینی (کاپیتان تیم ثامن) نیز به من گفت که هر تصمیمی گرفته شود، مورد قبول بازیکنان و کادر فنی تیم ثامن مشهد است.

سیدعباسی ادامه داد: پیکان، کار بسیار زیبایی انجام داد و برای احترام به رضا ابراهیمی از شرکت در بازی فینال انصراف دادند. آنها نشان دادند که مقام و رتبه در مقابل جایگاه انسان‌ها اهمیتی ندارد. ما هم به این نتیجه رسیدیم که برگزاری بازی رده‌بندی در حالی که بازی فینال انجام نشده از نظر اخلاقی درست نیست. به همین خاطر به توافق رسیدیم تا بازی رده‌بندی انجام نشود و دو تیم به صورت مشترک با اجازه فدراسیون به مقام سوم برسند.

به گزارش تسنیم، فدراسیون والیبال هنوز در این مورد اظهارنظر نکرده است.

گزارش تصویری شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴

[box type="shadow" align="" class="" width=""] فدراسیون والیبال[/box]