به گزارش آریاورزش ،محمود افشاردوست درباره وضعیت والیبال بانوان گفت: با توجه به چند بازی لیگ و بازی‌های ملی که از دختران دیده‌ام وضعیت بد نیست و دختران خوب والیبال بازی می‌کنند، اما دو مشکلی که بانوان والیبالیست دارند و مایدا هم با من هم عقیده است، آمادگی جسمانی و آمادگی ذهنی و روانی بازیکنان است. به نظرم مربی خارجی باید روی این موضوع تمرکز کند و باشگاه‌های ما نیز باید برنامه‌ای برای آن داشته باشند تا ما امیدوار باشیم که به خوبی جلو برویم.

او درباره تصمیم گیری فدراسیون برای همکاری با "مایدا چیچیچ" مربی اسلوونی – صربستانی در تیم ‌ملی بانوان گفت: عملکرد دو هفته‌ای مایدا را بررسی کردیم. برخی از ما سوال می‌کنند که چطور می‌توان در این مدت کم متوجه شیوه و نوع کار این مربی شد. ما بر‌نامه‌ریزی و شیوه اجرای برنامه‌های این مربی را در تمرین‌ها دیدیم. در تمرین‌ها مشخص بود هدف و نوع کار او چگونه است. آقای داورزنی هم چند جلسه تمرینی این مربی را از نزدیک نگاه کردند.

دبیر کل فدراسیون والیبال گفت: جمع بندی ما درباره عملکرد مایدا چیچیچ مثبت است، اما باید چند جلسه داشته باشیم و تصمیم گیری نهایی را انجام بدهیم.

نشست خبری مایدا چیچیچ  [box type="shadow" align="" class="" width=""]به گزارش "ایسنا"[/box]