به گزارش آریاورزش، فریبا صادقی درباره عنوان سومی تیمش و پیروزی ۳ بر ۲ مقابل برق شیراز گفت: همه شیراز را دست کم می‌گیرند در حالی که تیم خوبی است. البته این بازی نه در جایگاه ما تاثیر داشت و نه برق به همین دلیل بازیکنان هر دو تیم هیچ انگیزه‌ای نداشتند.

وی درباره سطح مسابقات لیگ بانوان، اظهار داشت: تعداد تیم‌ها کم بود، اما فکر می‌کنم نسبت به سال گذشته بازی‌ها سطح کیفی بالاتری داشت. سال گذشته حضور تیم میزان به کیفیت بازی‌ها کمک کرد، اما امسال با منحل شدن این تیم بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شدند. بدی لیگ امسال این بود که دو هفته قبل از پایان لیگ قهرمان مشخص شده بود.

[caption id="attachment_63486" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار بانوان دانشگاه آزاد و ذوب آهن اصفهان فریبا صادقی سرمربی تیم ذوب آهن[/caption]

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که اگر بخواهید بهترین تیم و بازیکن را معرفی کنید از چه کسی نام می‌برید، خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم بگوییم بازیکنان نسبت به سال قبل بهتر ظاهر شدند، اما حضور برخی از آنها سطح کیفی لیگ را بالا برده بود. به عنوان مثال نیلوفر رشیدی با منحل شدن میزان به گاز پیوست به بالا بردن سطح این تیم کمک کرد، اما نمی‌توانیم بگوییم او بهتر از سال گذشته بود.

صادقی افزود: در بین تیم‌های شرکت‌کننده فکر می‌کنم سایپا تیم خوبی داشت. با اینکه نتیجه‌ای نگرفت، اما با حضور بازیکنان جوان  و نداشتن تجربه در لیگ خوب کار کردند.

صادقی سرمربی تیم ملی جوانان در ادامه در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید لیگ امسال بانوان پدیده‌ای داشت یا خیر، گفت: خیر نمی‌توانم از بازیکنی در این مورد نام ببرم.

صادقی همچنین درباره حضور مایدا در ایران، تصریح کرد: من هنوز نحوه تمرینات او را ندیده‌ام، اما هر چه باشد تغییر خوب است و می‌تواند نتیجه بخش باشد.

woman-traning-Majda-Cicic-11

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از فارس[/box]