به گزارش آریاورزش و به نقل از ایرنا، دیدار دو تیم والیبال پیکان تهران و شهرداری ارومیه از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر، از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در خانه والیبال آغاز شد. برخلاف گذشته که سازمان لیگ معمولا برای مسابقات حساس دو ناظر معرفی می کرد، برای هر کدام از دو مسابقه نیمه نهایی امروز فقط یک ناظر معرفی شده است.

لیگ برتر والیبال مردان ۹۴

اما سعید درخشنده سرپرست سازمان لیگ با حضور در سالن، در کنار سیچلو مربی تیم ملی والیبال حضور دارد تا هم جای خوش خبر پر شود و هم شرایط مسابقه را زیر نظر بگیرد. درحالی که فقط یکی از سکوهای سالن خانه والیبال به هواداران شهرداری ارومیه اختصاص یافته است، تقریبا ۸۰ درصد سکوها در اختیار کودکان و نوجوانان هوادار پیکان میزبان قرار دارد. جایگاه خبرنگاران خانه والیبال مانند اکثر مسابقات مهم این فصل خیلی زود پر شده است و بسیاری از خبرنگاران مجبور شده اند یا در کنار زمین یک صندلی خالی برای نشستن پیدا کنند، یا به صورت ایستاده نظاره گر مسابقه باشند و یا اینکه به سکوهای تماشاگران پناه ببرند.

سیچلو و خوش خبر امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال که در چند مسابقه اخیر همواره در کنار خوان سیچلو مربی تیم ملی مسابقات لیگ برتر را از نزدیک تماشا می کرد در این مسابقه دیرتر از حد معمول وارد سالن شد. در روزهای اخیر اخباری درباره انتصاب محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال به سمت مدیریت فنی تیم ملی و نارضایتی خوش خبر از محدود شدن اختیاراتش منتشر شده است.

[caption id="attachment_55250" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال تیم پیکان و شهرداری ارومیه در لیگ برتر۹۴ تصاویر مسابقه والیبال تیم پیکان و شهرداری ارومیه در لیگ برتر۹۴[/caption] سایر حواشی این دیدار به نقل از ورزش سه به شرح زیر می باشد:
  • حدود ٢٠٠ آذربایجانی برای تشویق شهرداری ارومیه در خانه والیبال تهران حاضر شدند.
  • سالن خانه والیبال نزدیک به دو سوم ظرفیت خود را کامل می بیند که به جز طرفداران ارومیه ای سایر آنها پیکانی هستند.
  • مهدی بازارگرد، جواد محمدنژاد، آرش کشاورزی، میلاد عبادی پور و فرهاد پیروت پور قبل از بازی به سمت نیمکت حریف برای ادای احترام رفتند.
  • محمد جواد معنوی نژاد تنها پیکانی بود که به سمت نیمکت حریف رفت.
  • محمد ترکاشوند، امیر حسین منظمی، محمود شیعی، امیدوار حاتمی و مهدی دادرس مهمانان ویژه بازی هستند.
  • ملی پوشان پیکان نمایش خوبی در ست اول از خود نشان ندادند و پیمان اکبری بعد از شکست در ست نخست ترجیح داد معنوی نژاد و غلامی را جایگزین میرزاجانپور و فائزی کند.
  • طرفداران شهرداری ارومیه در جریان بازی به دفعات تراکتورسازی را هم تشویق می کردند.
  • ورمیلیو در حالی که روی نیمکت ذخیره ها نشسته بود از داور بازی کارت زرد گرفت.
تصاویر مسابقه والیبال تیم پیکان و شهرداری ارومیه در لیگ برتر۹۴
  • مایدا سرمربی اسلونیایی تیم ملی بانوان ایران هم برای تماشا بازی های لیگ برتر به خانه والیبال تهران آمد.
  • پیمان اکبری بعد از جاخالی سعید معروف اعتراضاتی به داور داشت اما اکبری و معروف وسط میدان با هم دست دادند تا قائله پایان پذیرد.
  • سرمربی جدید تیم ملی والیبال زنان به همراه نایب رییس بانوان فدراسیون و مترجم چیچیچ برای تماشای مسابقه پیکان و شهرداری ارومیه وارد سالن شد. در حالی که جایگاه خبرنگاران حتی یک صندلی خالی نیز نداشت، درخشنده سه نفر از خبرنگاران خانم را از جای خود بلند کرد تا چیچیچ و همراهانش جایی برای نشستن پیدا کنند.
  •  بازی تا پایان ست سوم ۲ - ۱ به سود پیکان در جریان بود.و در حالیکه ست چهارم ۱۹ - ۱۹ در حال پیگیری بود تور بازی پاره شد که به همین دلیل دقایقی بازی متوقف شد.
[caption id="attachment_67834" align="aligncenter" width="618"]photo_2016-02-24_17-39-44 خوان سیچلو و مایدا چیچیچ هم اکنون در خانه والیبال[/caption]