به گزارش آریاورزش، در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴، عصر امروز و از ساعت ۱۵:۳۰ دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه در خانه والیبال به مصاف هم رفتند این بازی با سوت مرتضی اکرمی آغاز شد و نتیجه این دیدار حساس و تماشایی ۳- ۱ به سود شهرداری ارومیه خاتمه یافت. این پیروزی برای شاگردان اکبری با روند امتیازگیری زیر کسب شد:

[event_results 67715] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="65749,65748"] گزارش بازی [tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] ست نخست [/tab_title] [tab_title] ست دوم [/tab_title] [tab_title] ست سوم [/tab_title] [tab_title] ست چهارم [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

فلامینگوهای شهرداری از همان ابتدا بازی را پر قدرت آغازکردند و ۴_۱ پیش افتادند. سرویس های خوب بازیکنان ارومیه و دریافت های متزلزل تیم پیکان، باعث شد تا ورمیلیو نتواند مهاجمان سرعتی خود را به کار بگیرد ودر آن طرف معروف به راحتی مهاجمان سرعتی و قدرتی اش را به کار گرفته بود.حضور سیچلو نیز انگیزه بازیکنان دو تیم را بالا برده بود. با دفاع دو نفره تشکری و معروف، بازیکنان ارومیه ۱۰_۴ در امتیازات پیش افتادند. با کار خوب تمامی بازیکنان شهرداری در پست های خودشان ، دو تیم با اختلاف ۸ امتیاز راهی وقت استراحت فنی دوم شدند. با سرویس های هدفدار تشکری ، شهرداری ارومیه اختلاف امتیاز ایجاد شده را به عدد ۹ رساند و ۲۱_۱۲ در امتیازات پیش افتاد. پیکانی ها با سرویس های خوب قائمی و اسپک های پرقدرت معنوی نژاد، اختلاف امتیاز را به ۶ کاهش دادند اما با پاس قدرتی معروف به کشاورزی ، شهرداری چی ها ۲۵_۱۷ به پیروزی رسیدند.

[caption id="attachment_65710" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری اورمیه  تصاویر مسابقه والیبال شهرداری اورمیه[/caption] [/tab] [tab]

اکبری، غلامی را از همان ابتدا به جای فائزی در ترکیب اصلی تیمش قرارداده بود. این ست، با امتیاز گیری معنوی نژاد برای پیکان آغاز شد. با سرویس های خوب عبادی پور ، اورموها ۴_۲ در امتیازات پیش افتادند اما با اسپک معنوی نژاد و خطای کشاورزی ، پیکانی ها در امتیاز ۴ به آنها رسیدند و ۶_۴ پیش افتادند.اما پاس های سرعتی معروف و دفاع های تشکری و رضایی ، این شهرداری چی ها بودند که ۸_۶ راهی وقت استراحت فنی اول شدند. شهرداری ارومیه اختلاف دو امتیازی ایجاد شده را تا امتیاز ۱۳_۱۱ حفظ کرد اما با پاس های ورمیلیو برای معنوی نژاد، پیکانی ها در امتیاز ۱۳ به ارومیهرسیدند. با تک دفاع غفور مقابل عبادی پور ، و خطای اسپک بازارگرد ، پیکانی ها ۱۷_۱۵ در امتیازات جلو افتادند. با در خط سرویس قرار گرفتن معروف، دریافت های بد معنوی نژاد، شاگردان اکبری ۱۸_۱۷ پیش افتادند. در حالی که پیکانی ها ۲۱_۱۹ در امتیازات پیش بودند ، ورمیلیو روی اعتراض بی موردش کارت زرد دریافت کرد. با بیرون رفتن سرویس کشاورزی، پیکانی ها با همان اختلاف دو امتیازی که ایجاد کرده بودند ، ۲۵_۲۳ به پیروزی رسیدند.

تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران و متین ورامین در لیگ برتر ۹۴ [/tab] [tab]

ست سوم با امتیازگیری عبادی پور برای شهرداری آغازشد. با تک دفاع تشکری ، تیم شهرداری ۴_۳ در امتیازات جلو افتاد و با همان اختلاف امتیازی ایجاد شده راهی وقت استراحت فنی اول شدند. شهرداری ارومیه این اختلاف ۱ امتیازی را تا امتیاز ۱۲_۱۱ حفظ کردند اما با خطای تشکری در زدن اسپک ، دو تیم در امتیاز ۱۲ برابر شدند اما با اسپک تشکری، ارومیه ۱۵_۱۲ پیش افتاد. اما با تلاش های زیاد معنوی نژاد در دریافت توپ های برگشتی، و اسپک میرزاجانپور دو تیم بازهم در امتیاز ۱۶ برابر شدند. با به تور گرفتن سرویس قائمی و دفاع زیبای عبادی پور مقابل غفور ، شهرداری ارومیه ۲۱_۱۸ در امتیازات جلو افتاد. اما با درخشش معنوی نژاد، پیکانی ها در امتیاز ۲۱ به امتیازات شهرداری رسیدند. دو تیم تا امتیاز ۲۳ پا به پای هم پیش رفتند اما خطای پیروت پور و آبشار قائمی، پیکانی ها ۲۵_۲۳ فاتح ست سوم شدند.

[caption id="attachment_66303" align="alignnone" width="800"]تصاویر مسابقه پیکان و متین ورامین - پلی آف تیم والیبال پیکان تهران[/caption] [/tab] [tab]

ست چهارم با خطای تور رضایی و امتیاز تیم پیکان شروع شد. پیکانی ها از همان ابتدا با درخشش معنوی نژاد ۳ امتیاز جلو افتادند. کشاورزی هم که از ناحیه چشم دچار مصدومیت شده بود ، بیرون رفت و تاروردی جایگزین او شد. با دفاع دو نفره معروف و تشکری، شهرداری ارومیه در امتیاز ۵ به امتیازات پیکانی ها رسیدند. با اسپک عبادی پور، شهرداری ارومیه ۸_۷ راهی وقت استراحت فنی اول شدند. در حالی که دو تیم پا به پای هم پیش می رفتند، در امتیاز ۱۰ کشاورزی هم به بازی برگشت. دو تیم تا امتیاز ۱۴ پابه پای هم پیش می رفتند اما با اسپک های معنوی نژاد ، پیکانی ها ۱۶_۱۴ راهی وقت استراحت فنی دوم شدند. پیکانی ها، اختلاف امتیازی ایجاد شده را با چنگ و دندان حفظ میکردند اما با اسپک قدرتی بازارگرد و تک دفاع تشکری، دو تیم در امتیاز ۱۸ برابر شدند. در حالی که دو تیم در امتیاز ۱۹ برابر بودند، بازی برای دقایقی برای تعمیر تور پاره، متوقف شد. با امتیاز سرویس تشکری و اسپک عبادی پور ، اورمو ها ۲۲_۲۰ در امتیازات جلو افتادند اما غفور ، دوباره امتیازات را برابر کرد. درخشش غفور در دفاع روی تور و اسپک های پرقدرت ، پیکانی ها ست چهارم را هم ۲۵_۲۲ به سود خود به پایان رساندند.

peykan-matin-3rd-match-14

[/tab] [/tabs]