به گزارش آریاورزش جهانگیر سید عباسی در مورد بازی‌ نیمه‌ نهایی تیمش مقابل پیکان، تصریح کرد: در مسابقات فردا (چهارشنبه) هر دو تیم هم از انگیزه کافی برخوردارند و هم بازیکنان خوبی در ترکیب تیم خود دارند. ما تلاش می‌کنیم در خارج از خانه، یک بازی خوب به نمایش بگذاریم تا بتوانیم پیروز از زمین خارج شویم.

[caption id="attachment_63101" align="aligncenter" width="800"]تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه[/caption]

جهانگیر سید عباسی مربی شهرداری ارومیه که تیمش فصل قبل نایب قهرمان لیگ شد، در مورد نتیجه بازی فردا افزود: امیدوار بودن از حقیقت جداست. حقیقت چیزی است که در حین بازی رقم می‌خورد و ما تلاش می‌کنیم حین بازی پیروز باشیم، هرچند که می‌دانم رقبای خیلی سرسخت و قوی داریم. بانک سرمایه و پیکان از کامل‌ترین تیم‌های لیگ هستند. با وجود این رقبای قوی، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پیروز شویم.

[caption id="attachment_60958" align="aligncenter" width="800"]سید عباسی و تیم والیبال شهرداری ارومیه سید عباسی و تیم والیبال شهرداری ارومیه[/caption]

سید عباسی در مورد آمادگی بازیکنان بیان کرد: تعدادی از بازیکنان از جمله سعید معروف، میلاد عبادی‌پور و آرش کشاورزی دچار سرماخوردگی خفیفی هستند و همچنین پای مهدی بازار گرد (پشت خط‌ زن قدرتی) دچار مصدومیت جزئی است که امیدوارم برای بازی فردا بهبود یابند و بازیکنان بتوانند مانند همیشه بهترین عملکرد را داشته باشند.

[caption id="attachment_67106" align="aligncenter" width="900"]سعید معروف سعید معروف[/caption]

سید عباسی در پاسخ به نقدهایی که به سعید معروف شده‌ است، گفت: عملکرد معروف در لیگ امسال خوب بود و در مواقعی که لازم داشتیم عملکرد خیلی خوبی داشته‌ است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در پایان گفت: جدا از نتیجه‌ی بازی فردا، امیدوارم برنده‌ی نهایی لیگ، برنده اخلاق و والیبال باشد.

[caption id="attachment_67100" align="aligncenter" width="900"]تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه[/caption]

[box type="shadow" align="alignright" class="" width=""]ایسنا[/box]