به گزارش آریاورزش نوید مشجری: واقعا برای ما در تیم شهرداری ارومیه آنچنان تفاوت نداشت که با پیکان یا متین صالحین ورامین در نیمه نهایی روبرو شویم. شاید اگر مقابل ورامین قرار می‌گرفتیم تنها این شانس را داشتیم که در بازی اول میزبان باشیم اما مقابل پیکان باید در نخستین بازی مهمان خانه والیبال تهران شویم.

وی افزود: وقتی ورامین توانسته پیکان را شکست دهد یعنی حریف دست و پا بسته‌ای نبوده است. به نظرم هر دو تیم پیکان و متین صالحین ورامین خوب هستند. به هر حال ما باید خود را برای رویارویی با پیکان آماده کنیم و این اصلا آسان نیست.

آنالیزور تیم والیبال شهرداری ارومیه یادآور شد: پیکان از نظر دفاعی تیم بسیار خوبی است. دفاع‌های کناری این تیم بسیار خوب و هماهنگ کار می‌کنند. اگر بتوانیم در مقابل این تیم توپ اول خوبی بزنیم، این شانس را داریم که پیروز باشیم.

مشجری در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی شما از نتیجه بازی شهرداری ارومیه و پیکان چیست گفت: فقط می‌توانم بگویم که این مسابقه بسیار سخت است. حریف ما یکی از بهترین تیم‌ها از نظر مهره است مخصوصا اینکه بازی اول در تهران است اما مطمئن باشید که ما در ارومیه تسلیم نمی‌شویم و تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار می‌بریم.

تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و سایپا در رقابتهای لیگ برتر ۹۴ [box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از "ایسنا"[/box]