به گزارش آریاورزش ، عبدالرضا علیزاده درمورد پیروزی برابر سایپا و صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: سایپا تیم جوانی بود و به غیر از ما با تمام تیم‌های بالای جدول یعنی پیکان و متین و... ۳ بر ۲ شده بود که در اکثر این مسابقات هم پیروز بود. ما خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم. چند وقتی بود که در خانه والیبال تهران نتوانسته بودیم خوب بازی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دو بازی آخر در خانه والیبال تهران را باخته بودیم هدف‌مان در تهران و مقابل سایپا این بود که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در نهایت به پیروزی برسیم.

[caption id="attachment_67105" align="aligncenter" width="900"]گزارش تصویری مسابقه والیبال سایپای تهران و شهردای ارومیه در پلی آف لیگ برتر والیبال ۹۴ گزارش تصویری مسابقه والیبال سایپای تهران و شهردای ارومیه در پلی آف لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

لیبروی ملی‌پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه درمورد اینکه فکر می‌کند در مرحله نیمه‌نهایی با چه تیمی روبرو خواهند شد، خاطرنشان کرد: هنوز معلوم نیست در مرحله نیمه‌نهایی با پیکان بازی خواهیم کرد یا با متین ورامین؛ هر دو تیم از مدعیان قهرمانی هستند و شانس پیروزی دارند. برای ما هم فرقی نمی‌کند که با کدام تیم روبرو شویم، چراکه فقط می‌خواهیم به پیروزی برسیم و فینالیست شویم.

علیزاده با تشکر از هواداران ارومیه، عنوان کرد: تماشاگران ارومیه هیچ وقت ما را تنها نگذاشته‌اند و در تمام شهرها حامی ما بودند. ما شرمنده آنها هستیم چراکه تاکنون نتوانستیم قهرمانی لیگ را به آنها هدیه کنیم.

وی با بیان اینکه ما مشکل مالی نداریم، گفت: اوضاع اقتصادی کشور به گونه‌ای بود که همه تحت فشار بودند. ما تا کنون ۴۰ درصد قراردادمان را گرفته‌ایم، ضمن اینکه برای اواسط اسفندماه ۳۰ درصد چک گرفته‌ایم. شهردار ارومیه در چند سال اخیر پول هیچکس را نخورده و ما از این بابت خیال‌مان راحت است که بالاخره به پول‌های خود می‌رسیم.

[caption id="attachment_67109" align="aligncenter" width="900"]گزارش تصویری مسابقه والیبال سایپای تهران و شهردای ارومیه در پلی آف لیگ برتر والیبال ۹۴ گزارش تصویری مسابقه والیبال سایپای تهران و شهردای ارومیه در پلی آف لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]