به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ و دور برگشت مرحله پلی آف ، عصر امروز دو تیم شهرداری اورمیه و سایپای تهران از ساعت ۱۷ در حضور ۸۰۰ تماشاگر خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان سیدعباسی موفق شدند ۳-۰ میزبانشان را طبق روند امتیازگیری زیر شکست دهند :

[event_results 66237]

[gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="64077,63106"]

آریاورزش : شهرداری اورمیه که موفق شده بود دیدار رفت رقابتها را با حمایت پرشور تماشاگرانش با نتیجه ۳-۱ به نفع خودش به پایان رساند در دیدار برگشت نیز کار چندان سختی نداشت و درخشش معروف ، بازارگرد و تشکری باعث شد تا فلامینگوها در تهران نیز کار سختی نداشته باشند و با این نتیجه ۳-۰ در بردشماری به برتری ۲-۰ دست یابند و به نیمه نهایی راه یافتند. شاگردان سیدعباسی بدین ترتیب باید منتظر بمانند تا برنده بازی سوم متین ورامین و پیکان تهران در نهایت یکشنبه هفته آینده در مرحله نیمه نهایی با آنها تقابل کند.

[caption id="attachment_65758" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری اورمیه و پیکان در لیگ برتر ۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری اورمیه و پیکان در لیگ برتر ۹۴[/caption] گزارش بازی [tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] ست نخست [/tab_title] [tab_title] ست دوم [/tab_title] [tab_title] ست سوم [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

ست اول با سرویس عبادی پور و امتیاز گیری بازارگرد برای شهرداری اورمیه آغاز شد و دو تیم تا امتیاز۶ پا به پای هم پیش می رفتند تا اینکه با اشتباه کشاورزی و اسپک دژآرا سایپایی ها زودتر از اورموها راهی وقت استراحت فنی اول شدند. سایپایی ها در ادامه هم روی در خشش مهاجمان قدرتیشان و اشتباهات زیاد بازیکنان ارومیه اختلاف سه امتیازی ایجاد کردند اما یاران سید عباسی توانستند به بازی برگشته و ۱۸_۱۴ از حریف تهرانی خود پیش بیفتند. از وقت استراحت فنی دوم به بعد یاران سید عباسی موفق شدند روی درخشش عبادی پور و رضایی فاصله امتیازی خود را با حریف بیشتر کنند و در نهایت هم ۲۵_۱۸ ست نخست را به سود خود به پایان ببرند. هواداران تیم شهرداری ارومیه که اکثریت حاضرین در سالن در تشکیل می دادند با شعار «سایپا به شهر ما خوش آمدی» تعداد بیشتر خود را به رخ میزبان می کشیدند.

[caption id="attachment_65745" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری اورمیه تصاویر مسابقه والیبال شهرداری اورمیه[/caption]

[/tab] [tab]

این ست با امتیازگیری تیم سایپا آغاز شد. با خروج سرویس تشکری از زمین و تکرار این اشتباه توسط جواد حسین آبادی در تیم سایپا، شهرداری چی ها ۴_۳ در امتیازات پیش افتادند و با درخشش مهره های کلیدیشان اختلاف امتیازی ایجاد شده را بیشتر و بیشتر کردند تا جایی که ۸_۳ راهی وقت استراحت فنی اول شدند. در حالی که بازیکنان ارومیه ۹_۳ در امتیازات جلو بودند، اشتباه فردی آرش کشاورزی باعث شد که معروف نکاتی را به او گوشزد کند. وقت استراحت فنی دوم هم با برتری ۱۶ بر ۱۳ یازان معروف اعلام شد. در نهایت هم سرویس های هدفدار تشکری، دریافت های بد سایپا، دفاع های خوب و اسپک های موفق بازیکنان ارومیه ست دوم هم ۲۵_۱۹ به سود فلامینگوها به پایان رسید.

تصاویر دیدار شهرداری اورمیه و کاله آمل-هفته نوزدهم

[/tab] [tab]

ست سوم با سرویس تشکری و امتیاز گیری رضایی برای ارومیه آغاز شد اما با سرویس های خوب حسین آبادی ، سایپایی ها ۴_۱ در امتیازات پیش افتادند اما شاگردان شهنازی اختلاف ۳ امتیازی ایجاد شده را تا امتیاز ۷_۴ حفظ کردند گر چه با اشتباهات پیاپی آنها شاگردان سیدعباسی در امتیاز ۷ به آنها رسیدند. با توپی که معروف از انتهای زمین برای بازارگرد ارسال کرد، شهرداری اورمیه با برتری مقابل سایپا راهی وقت استراحت فنی اول شد. در حالیکه دو تیم تا امتیاز ۹ پا به پای هم پیش می رفتند با جاخالی معروف و امتیاز سرویس تشکری ، بازیکنان شهرداری اورمیه دو امتیاز از حریف تهرانی خود پیش افتادند. با اسپک حسین آبادی و به دنبال آن خطای اسپک کشاورزی، سایپایی ها ست را در امتیاز ۱۴ به تساوی کشاندند و تا امتیاز ۱۷ پا به پای شهرداری اورمیه پیش رفتند اما با اشتباه حسین آبادی و اسپک عبادی پور، اورمیه باز هم دو امتیاز از حریف تهرانی خود پیش افتادند و در نهایت هم با اسپک بازارگرد ، اورمیه ۲۵_۲۲ فاتح ست سوم شدند.

[caption id="attachment_60999" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال  شهرداری ارومیه تصاویر مسابقه والیبال  شهرداری ارومیه[/caption]

[/tab] [/tabs]