گزارش آریا ورزش :سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: بازیکنان ما برای پیروزی در دیدار مقابل ثامن‌الحجج هم‌قسم شده‌اند تا بتوانند کار را به بازی سوم بکشانند.

عادل بناکار ، درباره باخت تیمش مقابل ثامن‌الحجج مشهد در بازی رفت مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: همان‌طور که از قبل نیز پیش‌بینی می‌کردیم، در این دیدار بازی سختی داشتیم و حریف نیز روز سختی را برایمان رقم زد.

[caption id="attachment_66371" align="alignnone" width="800"]تصاویر مسابقه ثامن الحجج و شهرداری تبریز - پلی آف تصاویر مسابقه ثامن الحجج و شهرداری تبریز - پلی آف[/caption]

وی افزود:هر ۲ تیم نیز شناختی کاملی از یکدیگر داشتند و پیروزی تیم‌ها در ست‌ها نیز به‌خوبی از رقابت تنگاتنگ و نزدیک آنان خبر می‌دهد.۲ تیم تا امتیازات پایانی پا به پای یکدیگر بازی می‌کردند اما در امتیازات پایانی بر خلاف تیم حریف که خیلی خوب کار می‌کرد، تیم ما قدر فرصت‌های خود را ندانست و در نهایت نیز بازنده این دیدار لقب گرفت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد:تیم ما در بازی رفت خیلی خوب بازی کرد و در دیداری که می‌توانست به‌راحتی در آن پیروز شود، بازنده شد اما امیدوارم بتوانیم در دیدار برگشت این باخت را جبران کنیم.

تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و ثامن الحجج خراسان در لیگ برتر ۹۴

بناکار در مورد دیدار چهارشنبه ۲ تیم در بازی برگشت، گفت:حریف تیم قابل احترامی است که از نظر تیمی بسیار منسجم کار می‌کند و با استفاده از سرویس‌زنها و دریافت‌کننده‌های خوبی که در اختیار دارد، کار را برای پاسور خود راحت می‌کند و آنان مطمئناً در تبریز نیز تلاش خواهند کرد که برای تیم ما دردسرساز شوند.

وی تصریح کرد:بازیکنان ما برای پیروزی در دیدار برگشت هم‌ قسم شده‌اند تا بتوانند کار را به بازی سوم کشانده و یک‌بار دیگر شانس خود برای صعود به جمع ۴ تیم پایانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال را آزمایش کنند که امیدواریم آنان بتوانند به این مهم دست پیدا کنند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز تأکید کرد:هم تیم ما و هم تیم ثامن‌الحجج وقتی برای تمرین کردن نداشت و فقط یک زمان کوتاه را برای ریکاوری کردن در اختیار داشت اما در هر صورت امیدوارم بازیکنانمان بتوانند چهارشنبه به کمک هواداران خود باخت در بازی اول را جبران کنند.

[caption id="attachment_66374" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه ثامن الحجج و شهرداری تبریز - پلی آف تصاویر مسابقه ثامن الحجج و شهرداری تبریز - پلی آف[/caption] [box type="shadow" align="" class="" width=""]منبع :خبرگزاری تسنیم[/box]