به گزارش آریاورزش، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: ما بیشتر از توانمان نتیجه گرفتیم اما با وجود اینکه حریفان سرسختی داریم تسلیم نمی‌شویم و از تمام ظرفیتهایمان استفاده می کنیم.

جهانگیر سید عباسی درباره پیروزی تیمش برابر سایپا در دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال و انتظار پیروزی که از این تیم وجود داشت، بیان کرد: بازی های پلی آف را نمی توان پیش‌بینی کرد. هر بازی حساسیت های خاص خود را داشته و برای تیمها حکم مرگ و زندگی را دارد و تمام بازی ها روز گذشته به جز بازی سرمایه نزدیک بودند. شهرداری ارومیه خیلی خوب بازی کرد اما سایپا نیز تیم های بزرگ را اذیت کرده بنابراین تیمی نیست که از قبل بازنده باشد.

[caption id="attachment_65741" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری اورمیه و پیکان در لیگ برتر ۹۴ تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر ۹۴[/caption]

او افزود: بازی خوبی بود. ست اول را با وجود اینکه بد شروع کردیم اما توانستیم در نهایت پیروز شویم. در ست دوم بازی راحت تری داشتیم اما در ست سوم حریف پیش افتاد و ۸ امتیاز جلو بود. ما توانستیم خود را به آنها برسانیم اما موفق نشدیم نتیجه را حفظ کنیم. در ست چهارم نیز بازی راحت تر بود و با اختلاف پیروز شدیم و از بازیکنانم راضی هستم.

سیدعباسی در پاسخ به این پرسش که در بازی برگشت چقدر در تیم خود تغییرات ایجاد می کند؟ گفت: نمی توان این طور فکر کرد که چون بازی رفت را برده ایم در بازی برگشت نیز برنده ایم اما تلاش می کنیم اگر بشود کار را در تهران تمام کنیم و به بازی سوم کشیده نشود. این را هم باید در نظر بگیریم بازی برگشت برای سایپا بازی خانگی محسوب می شود و شرایطش با ارومیه فرق می کند. هر بازی سختی خاص خود را در این مرحله دارد و فکر می کنم بازی برگشت سخت تر باشد زیرا برای سایپا آخرین شانس محسوب می شود.

تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و سایپا در رقابتهای لیگ برتر ۹۴

او افزود: بعد از بازی تبریز که بد بازی کردیم در دو بازی اخیر نمایش خوبی داشتیم و سیستمی که به دنبالش بودیم را اجرا کردیم و باید به دنبال تثبیت آن باشیم زیرا برای مراحل بالاتر به آن احتیاج داریم. من از بازیکنانم راضی هستم زیرا آن چیزی که می خواستم را تا حدود زیادی عملی کردند.

سید عباسی در پاسخ به این پرسش که شهرداری ارومیه چقدر برای رسیدن به مراحل بالاتر شانس دارد؟ گفت: هر مربی دوست دارد تیمش بهترین باشد و برای این موضوع هم تلاش می کنیم اما باید بپذیریم که رقبای خیلی جدی و سرسختی داریم که توان و ظریفتشان برای قهرمانی بیشتر از ماست. با این حال هم تسلیم نمی‌شویم و سعی می‌کنیم از ظرفیتمان استفاده کنیم.

تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و سایپا در رقابتهای لیگ برتر ۹۴

او در مورد عملکرد ملی‌پوشان تیمش نیز بیان کرد: تعداد ملی پوشان ما کمتر از تیم های دیگر است و شاید نصف تیم های سرمایه و پیکان باشد. البته بقیه بازیکنان نیز زحمت می کشند و ما بیش ار توانمان نتیجه گرفتیم. توان تیمی ما به اندازه حریفانمان نیست اما تا اینجا همه زحمت کشیدند و تلاش می کنیم با همت بازیکنان به مراحل بالاتر راه یابیم.

سرمربی شهرداری ارومیه درباره عملکرد داوری نیز گفت: اشتباهات داوری اجتناب ناپذیر است، ما هم داور باشیم ممکن است اشتباهات زیادی داشته باشیم اما برخی اوقات اشتباهاتی رخ می دهد که خیلی فاحش است و نباید اتفاق بیفتد. با این حال من می گویم همیشه حق با داور است.

تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و سایپا در رقابتهای لیگ برتر ۹۴

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از ایسنا[/box]