به گزارش آریاورزش، محمدرضا مؤذن ، درباره شرایط تیمش پیش از دیدار حساس این تیم مقابل ثامن‌الحجج مشهد در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال، اظهار داشت:پس از رسیدن به مشهد نخستین جلسه تمرینی خود را برگزار کردیم و حال خود را آماده این دیدار می‌کنیم.

وی افزود:با توجه به اینکه خستگی سفر به مشهد هنوز از تن بازیکنان ما در نیامده بود، در این جلسه تمرینی فقط توانستیم آشنایی مختصری با وضعیت سالن مشهد پیدا کنیم، چون این تمرین بار فنی چندان زیادی نداشت.

بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به دیدار این تیم مقابل ثامن‌الحجج مشهد، خاطرنشان کرد:مطمئناً بازی سختی پیش رو داریم و واقعاً نمی‌شود نتیجه آن را پیش‌بینی کرد اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با پیروزی از زمین مسابقه بیرون بیاییم.

وی تصریح کرد:هر ۲ تیم نیز خیلی خوب همدیگر را می‌شناسند و همان‌طور که ما تیم آنان را آنالیز کردیم، مطمئناً آنان نیز این کار را انجام داده و آماده دیدار مقابل تیم ما شدند.علی‌رغم این موضوع اما در این دیدار تیمی برنده خواهد بود که می‌تواند سوار بر بازی شده و راحت‌تر در زمین مسابقه بازی کند.

مؤذن در مورد احتمال حاشیه‌سازی هواداران تیم ثامن‌الحجج مشهد، گفت:با اینکه متأسفانه در سالن‌های مشهد از گذشته نیز این مشکل بوده اما فکر می‌کنم ما دیگر به‌قدری حرفه شدیم که به این حواشی توجه نکنیم و به فکر بازی خودمان باشیم.

تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و ثامن الحجج خراسان در لیگ برتر ۹۴   [box type="shadow" align="" class="" width=""]بر گرفته از خبرگزاری تسنیم[/box]