به گزارش آریاورزش، عادل بناکار در خصوص بازی هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و پیروزی ۳ بر ۲ مقابل ثامن‌الحجج خراسان اظهار داشت: تیم حریف بازی را بسیار خوب شروع کرد و توانست دو ست را به سود خود رقم بزند و به هدف خود برسد. هر دو تیم می‌دانستیم در پلی‌آف باید با هم روبرو شویم و تنها به دنبال گرفتن میزبانی بیشتر بودیم.

وی ادامه داد: کارهایی که از بازیکنانم خواستم به خوبی در زمین اجرا نشد و از طرفی تیم حریف در دریافت، سرویس و دفاع عالی بود. بعد از اینکه آنها در ست اول به پیروزی رسیدند ما برای ست دوم کار را با استرس شروع کردیم و همین موضوع موجب شد که باز هم بازنده شویم. اما در ست سوم، چهارم و پنجم تغییراتی ایجاد کردیم و توانستیم پیروز شویم.

[caption id="attachment_65684" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و ثامن الحجج خراسان در لیگ برتر ۹۴ عادل بناکار[/caption]

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: ما توانستیم با بازیکنان ذخیره خود تیم حریف را با نتیجه ۲۵ بر ۸ شکست دهیم که این موضوع نشان می‌دهد بازیکنان ذخیره ما چه توانایی بالایی دارند که این موضوع بسیار مرا امیدوار کرده است. بیشتر از اینکه از پیروزی تیمم خوشحال باشم از عملکرد خوب ذخیره‌ها خوشحال هستم.

بناکار در خصوص رویارویی دو تیم در مرحله پلی‌آف گفت: شاید ثامن مانند تیم‌های پیکان، بانک سرمایه و شهرداری ارومیه بازیکن نداشته باشد اما تیمی کاملا هماهنگ است. حسینی پاسور خوب آنها به خوبی توپ‌ها را تقسیم می‌کند و آنها عملکرد تیمی بسیار خوبی دارند. هر دو تیم شناخت کافی از هم دارند و شاید قرار باشد سه بازی هم با هم انجام دهیم. ما به خوبی شرایط را می‌دانیم و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

بناکار ادامه داد: در مرحله مقدماتی و در مشهد خیلی خوب بازی کردیم و ۳ بر صفر برنده شدیم، اما در بازی برگشت با وجود اینکه پیروز شدیم اما به هدف خود نرسیدیم. در بازی برگشت چند بازیکن ما آماده نبودند و نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. مطمئن هستم اگر تمام نفرات‌مان آماده باشند می‌توانیم پیروز میدان باشیم.

[caption id="attachment_65672" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و ثامن الحجج خراسان در لیگ برتر ۹۴ تیم والیبال شهرداری تبریز در لیگ برتر ۹۴[/caption]

بناکار با بیان اینکه پلی‌آف برای تمام تیم‌ها حساس است، عنوان کرد: تمام تیم‌ها می‌خواهند مزد زحمات خود را بگیرند و به نظرم تیمی موفق است که در طول فصل تمرینات بدنسازی و توپی خوبی را پشت سر گذاشته باشد. با توجه به بودجه‌ای که داریم فکر می‌کنم تا کنون نتایج خوبی گرفته‌ایم. هر چند که نوسان زیادی داشتیم و گاهی غیرقابل پیش‌بینی بودیم. ما چند بازی بد داشتیم اما در برخی مسابقات مانند بازی با ارومیه و بانک سرمایه عالی بودیم.

بناکار گفت: همه می‌گویند تیم‌های هفتم و هشتم نمی‌توانند در مرحله پلی‌آف حرف برای گفتن داشته باشند اما من می‌گویم اینگونه نیست. روند بازی‌ها نشان می‌دهد که تیم‌های پیکان، بانک سرمایه و شهرداری ارومیه شانس بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها دارند. اما در طرف مقابل من فکر می‌کنم تمام تیم‌ها این توانایی را دارند که شگفتی‌ساز شوند. شک نکنید ما هم یکی از تیم‌هایی هستیم که در پلی‌آف شگفتی‌ساز خواهیم شد.

تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از فارس[/box]