به گزارش آریاورزش، در هفته پایانی دور مقدماتی رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴، عصر چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه دو تیم شهرداری تبریز و ثامن الحجج خراسان به مصاف هم رفتند که این دیدار تماشایی با پیروزی شاگردان بناکار خاتمه یافت. در ادامه می توانید مصاحبه سرمربیان را مشاهده نمایید:

[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] اظهارات بناکار [/tab_title] [tab_title] اظهارات قوچان نژاد [/tab_title]

[/tabs_head] [tab]

به گزارش آریاورزش، عادل بناکار درباره پیروزی تیمش مقابل ثامن‌الحجج مشهد، اظهار داشت: به دلیل اینکه در این دیدار فقط برد ۳ بر صفر و یا ۳ بر یک می‌توانست ما را به رده چهارم جدول رده‌بندی برساند، بازیکنان ما با استرس بازی کردند. و به همین دلیل نیز نتوانستند نمایش همیشگی خود را در زمین مسابقه اجرا کنند اما با این وجود خوشحالم که توانستیم با نتیجه ۳ بر ۲ تیم ثامن مشهد را شکست داده و شرمنده هوادارانمان نشویم.

سرمربی شهرداری تبریز افزود: ما در مرحله پلی‌آف ۲ بازی خیلی سخت را پیش روی خود داریم چون همه بازی‌ها در این مرحله سختی‌های خاص خود را دارد که امیدوارم در این مرحله بتوانیم خیلی بهتر از این دیدار باشیم.

بناکار خاطر نشان کرد: تیم ثامن‌الحجج توانست در این دیدار به آنچه می‌خواست دست پیدا کند اما من از این بابت خوشحالم که بازیکنان ذخیره ما عملکرد خوبی در زمین مسابقه داشته و توانستند در سطحی مشابه با بازیکنان اصلی قرار بگیرند.

[caption id="attachment_65684" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و ثامن الحجج خراسان در لیگ برتر ۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و ثامن الحجج خراسان در لیگ برتر ۹۴[/caption]

[/tab] [tab]

به گزارش آریاورزش، جبار قوچان نژاد درباره شکست در برابر شهرداری تبریز اظهار داشت: به دلیل اینکه این دیدار حساس‌ترین دیدار هر ۲ تیم در این فصل از رقابت‌ها محسوب می‌شد آنان در ست‌های اول و دوم خود را آماده جدال سختی کرده بودند.

وی افزود: در این دیدار پس‌ازاینکه توانستیم در ۲ ست اول پیروز شده و به هدف خود دست پیدا کنیم، تصمیم گرفتیم بازیکنان اصلی خود را از زمین بیرون بکشیم تا دچار مصدومیت نشوند و به‌ این‌ ترتیب از لحاظ روانی کمی ترسیدیم و بازی را در نهایت واگذار کردیم.

سرمربی تیم ثامن‌الحجج مشهد با اشاره به مسائل داوری این مسابقه، خاطرنشان کرد:در همه بازی ما چه برنده و چه بازنده شویم، کاری به مسائل داوری نداریم اما در این دیدار نیز فکر می‌کنم داور اشتباهاتی انجام داد که نباید زیاد به این مسائل توجه کنیم.

[caption id="attachment_65692" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و ثامن الحجج خراسان در لیگ برتر ۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و ثامن الحجج خراسان در لیگ برتر ۹۴[/caption]

 [/tab]

[/tabs]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از تسنیم[/box]