به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ و در هفته بیست و دوم این رقابتها عصر امروز دو تیم شهرداری اورمیه و پیکان تهران از ساعت ۱۷ در سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر به مصاف هم رفتند و این دیدار با برتری ۳-۱ فلامینگوهای ارومیه به پایان رسید، روند امتیازگیری به شرح زیر می باشد.

[event_results 55580]

[gallery columns="2" link="file" size="medium" ids="63106,64812"]

حواشی بازی :

* سالن ۶هزار نفری غدیر ارومیه از ساعت ۱۴:۴۵ بیش از ۲ ساعت مانده به آغاز بازی جای سوزن انداختن نداشت.

* یدالله کارگرپیشه اسطوره والیبال ارومیه هنگام ورود به سالن بشدت از سوی هواداران تشویق شد.

* بیش از ۱۰۰۰ تماشاگر در بیرون از ورزشگاه اجازه حضور در سالن مسابقه را پیدا نکردند.

* اولین حاشیه این بازی والریو ورمیلیو دقایقی بعد از ورود پیکانی ها به زمین مسابقه انجام داد.ورمیلیو تعدادی سکه پرتاب شده از سوی تماشاگرنماها را به ناظر مسابقه داد.

* پوریا فیاضی بازیکن مصدوم و  نیکولای نیکولوف و والریو ورمیلیو ستاره های خارجی فصل قبل شهرداری ارومیه از سوی هواداران تشویق شدند. در این صحنه برخلاف نیکولوف ، ورمیلیو حاضر به تشکر از هواداران نشد.

* مهدی بازارگرد در حرکتی غیر حرفه ای پس از از دست دادن یک امتیاز با مشت به تابلوهای تبلیغاتی کوبید.

* مهدی بازارگرد را میتوان بهترین بازیکن میزبان در این بازی انتخاب کرد که توانست بیشترین امتیاز را در تیمش کسب کرد.

* نیکولای نیکولوف تا زمانی که در زمین بود توانست عملکرد خوبی از خود بنمایش بگذارد که بعد از تعویضش پیکانی ها بازی را از دست دادند البته ورمیلیو هم توانست با حرفه ای گری در مدت زمان حضورش در زمین نمایشی قابل توجه داشته باشد.

* سعید معروف در یک صحنه هنگام برگرداندن توپ با میز ناظران بازی برخورد کرد که البته مصدومیتش جدی نبود و توانست به ادامه بازی بپردازد.

* پیمان اکبری که فصل قبل درس بزرگی در فینال به جهانگیر سیدعباسی داده بود بعد از برد تیمش در ست دوم و نشان دادن برتری روانی بر میزبان آنهم در حضور حدود ۷هزار تماشاگر و از طرفی خبر برد بانک سرمایه و قطعی شدن صدرنشینی این تیم ، از ست سوم نیمکت نشینان خود را به بازی فرستاد .

* یکی از نکات تاریک این بازی را میتوان ورود عوامل غیرخبرنگار با کارت خبرنگار که از سوی حراست اداره کل ورزش و جوانان به آنها داده شده بود در جایگاه اصحاب رسانه عنوان کرد که متاسفانه باعث بوجود آمدن دردسرهای زیادی برای این قشر شده بودند.

* برد شهرداری ارومیه در مقابل پیکان دومین برد این تیم در ۱۱ رویارویی دو تیم بود.

* با پایان مرحله مقدماتی شهرداری ارومیه در پلی آف باید به مصاف سایپا تهران برود و پیکان در دیداری سخت با متین صالحین ورامین روبرو خواهد شد.

*متاسفانه در صحنه ای از بازی سر یکی از بازیکنان تیم پیکان به دلیل برخورد سکه پرتاب شده از سوی یکی از تماشاگرنماها دچار جراحت شد.

* بازیکنان ۲ تیم در پایان بازی با هم دست ندادند.

گزارش بازی [tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] ست نخست [/tab_title] [tab_title] ست دوم [/tab_title] [tab_title] ست سوم [/tab_title] [tab_title] ست چهارم [/tab_title] [/tabs_head] [tab]
  • ست اول بازی با امتیازگیری نیکولوف برای پیکان آغازشد. برتری امتیازی پیکانی ها تا امتیاز ۴_۳ حفظ شد تا اینکه با دفاع عبادی پور ، این برتری امتیازی از آن اورموها شد.
  • اورموها با همین برتری امتیازی راهی وقت استراحت فنی اول شدند.
  • با ضعف تیم شهرداری در توپگیری و پاس های سرعتی ورمیلیو برای نیکولوف ، پیکانی ها ۱۱_۹ در امتیازات پیش افتادند.
  • با سرویسی که عبادی پور به تور زد ، پیکانی ها با اختلاف سه امتیازی راهی وقت استراحت فنی دوم شدند.
  • با پاس سرعتی سید عباسی برای تشکری و بعد از آن در خط سرویس قرارگرفتن او ، اورمو ها بازی را درامتیاز ۱۹ به تساوی کشاندند.
  • دوبله وسط برای عبادی پور و به دنبال آن برخورد ورمیلیو و نیکولوف ، باعث شد تا شهرداری چی ها ۲۴_۲۲ از حریف تهرانی خود ، پیش بیفتند.
  • در انتها هم با اسپک کشاورزی ، ست اول ۲۵ _۲۳ به سود شهرداری به پایان رسید.
[caption id="attachment_63102" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار شهرداری اورمیه  تصاویر دیدار شهرداری اورمیه[/caption] [/tab] [tab]
  • ست دوم بازی ، برخلاف ست اول ، با امتیازگیری کشاورزی برای شهرداری آغاز شد.
  • با اینکه بازیکنان شهرداری در ابتدای کار ۴_۲ پیش افتاده بودند اما پیکانی ها توانستند ست را در امتیاز ۴ به تساوی بکشانند.
  • دو تیم تا امتیاز ۸ پا به پای هم پیش رفتند اما با اسپک معنوی نژاد و دفاع دو نفره او به همراه غفور ، پیکانی ها ۱۰_۸ در امتیازات پیش افتادند.
  • در ادامه خطاهای معروف در ارسال پاس برای مهاجمانش ، پیکانی ها ۱۵_۱۱ پیش افتادند و باهمین ۴ اختلاف امتیاز راهی وقت استراحت فنی دوم شدند.
  • خطاهای پی در پی اورموها و بازی خوب بازیکنان پیکان ، اختلاف امتیاز ایجاد شده را بیشتر و بیشتر می‌ کرد.
  • در حالی که پیکانی ها ۲۱_۱۵ در امتیازات پیش بودند ، اکبری قائمی را به جای میرزاجانپور و سید عباسی ، وحید سید عباسی و پیروت پور را به جای معروف و بازارگرد به زمین فرستادند.
  • در ادامه هم با وجود افت و خیزهای زیاد دو تیم و حاشیه های ایجاد شده ، پیکانی ها ۲۵_۱۹ ست دوم را به نفع خود به پایان رساندند.
[caption id="attachment_64836" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران در لیگ برتر ۹۴ تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران در لیگ برتر ۹۴[/caption] [/tab] [tab]
  • ست سوم ، همانند ست قبل با امتیازگیری عبادی پور برای شهرداری آغاز شد.
  • در ابتدای این ست اورمو ها با دفاع و سرویس خوب ۶_۳ در امتیازات پیش افتادند.
  • با تک دفاع تشکری ، اورموها ۸_۴ راهی وقت استراحت فنی اول شدند.
  • بعد از این که معروف امتیاز دهم را با جاخالیش برای ارومیه به دست آورد ، اکبری مجبور به در خواست وقت استراحت برای جمع و جورکردن تیمش شد.
  • پیکانی ها با اسپک های قدرتی غفور و تک دفاع میرزاجانپور اختلاف ۵ امتیازی ایجاد شده را در امتیاز ۱۴_۱۲ به ۲ کاهش دادند تا این بار سید عباسی برای تیمش درخواست وقت استراحت بکند.اما با وجود این ، دریافت های ضعیف شهرداری باعث شد تا دو تیم در امتیاز ۱۵ برابر شوند تا این پیکان باشد که با تک دفاع قائمی ، راهی وقت استراحت فنی دوم می شود.
  • با بازی خوب غفور و تک دفاع فائزی پیکان۱۸_۱۶ در امتیازات پیش افتاد اما با تلاش های بازیکنان شهرداری دو تیم در امتیاز ۱۹ برابرشدند.
  • در نهایت هم با وجود تلاش های زیاد باریکنان پیکان و به ویژه جواد معنوی نژاد ، با دفاع دو نفره عبادی پور و محمدی نژاد ست سوم ۲۵_۲۳ به نفع شهرداری چی ها به پایان رسید.
[caption id="attachment_63070" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار شهرداری اورمیه  تصاویر دیدار شهرداری اورمیه[/caption] [/tab] [tab]
  • ست چهارم بازی نیز همانند دوست قبل با امتیازگیری رضایی برای تیم شهرداری آغاز شد.
  • در این ست ، اکبری ترکیب تیمش را به کل تغییر داده بود و سال افزون ، قائمی ، صفایی و غلامی را به زمین فرستاده بود.
  • دوتیم تا امتیاز ۶ پا به پای هم پیش رفتند اما با اسپک عبادی پور و به دنبال آن تک دفاع های تشکری و معروف ، شهرداری چی ها ۹_۶ پیش افتادند.
  • پیکانی ها با سرویس های خوب شیبانی توانستند اختلاف امتیاز ایجاد شده را در امتیاز ۱۰-۹ به یک برسانند.اما درخشش‌ بازارگرد باعث شد تا شهرداری چی ها دوباره ۱۳_۱۰ در امتیازات پیش بیفتند.
  • در ادامه هم با اسپک کشاورزی ، اورمو ها در امتیاز ۱۶_۱۲ راهی وقت استراحت فنی دوم شدند.
  • در نهایت هم کار تیمی قوی شاگردان سید عباسی ، باعث برتری ۲۵_۱۵ آنها درست چهارم شد.
[caption id="attachment_63092" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار شهرداری اورمیه  تصاویر دیدار شهرداری اورمیه[/caption] [/tab] [/tabs] وضعیت ۲ تیم بعد از این نتیجه  شهرداری اورمیه : فلامینگوها با این نتیجه پانزدهمین برد فصل خود دست یافتند و با ۱۵ برد و ۵ باخت و ۴۶ امتیاز در مکان سوم جدول ماندند ، شاگردان سیدعباسی باید در نخستین دیدار مرحله پلی آف خود از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۵ بهمن در ارومیه مقابل سایپای تهران قرار بگیرند. پیکان تهران : شاگردان اکبری هم با این نتیجه متحمل چهارمین باخت خود در این فصل شدند و با ۱۶ برد و ۴ باخت و ۴۵ امتیاز در مکان دوم جدول ماندند. خودروسازان تهرانی دیدار اول پلی آف خود را از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۵ بهمن در خانه والیبال تهران مقابل متین ورامین برگزار خواهند کرد. [league_table 44587] [caption id="attachment_63079" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار شهرداری اورمیه  تصاویر دیدار شهرداری اورمیه[/caption]