به گزارش آریاورزش، محمدرضا مؤذن درباره پیروزی تیمش مقابل بانک سرمایه اظهار داشت:پس از پیروزی ۳ بر ۲ که مقابل تیم جواهری گنبد به دست آوردیم، تیم ما یک روند صعودی بسیار عالی را در پیش گرفته است.

وی افزود: تیم ما در دیدار مقابل شهرداری ارومیه نیز خیلی خوب بازی کرد اما در این مسابقه حتی تیم ما خیلی بهتر از دیدار گذشته خود در زمین ظاهرشده و توانست ۳ امتیاز ارزشمندی کسب کند.

[caption id="attachment_64897" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴ محمدرضا مؤذن[/caption]

بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: زمانی که ما خوب بازی می‌کنیم، قطعاً می‌توانیم تمام تیم‌های لیگ را شکست دهیم. تیم ما در حال حاضر خیلی خوب بازی می‌کند و اشتباهات خود را به عدد صفر رسانده است و در والیبال نیز تیمی که کمتر اشتباه کند برنده میدان لقب خواهد گرفت.

مؤذن در مورد دیدار پیش روی تیم والیبال شهرداری تبریز، مقابل تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان گفت: این دیدار بازی مستقیم ما در رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود که امیدوارم با پیروزی در این دیدار بتوانیم به‌عنوان تیم چهارم به مرحله پلی‌آف صعود کنیم.

وی تصریح کرد:صعود به‌عنوان تیم چهارم کمک فراوانی برای حضور ما در جمع ۴ تیم برتر می‌کند که ما نیز در دیدار مقابل ثامن‌الحجج با تمام قوا به میدان می‌رویم تا علاوه بر پایان خوش در مرحله مقدماتی، نخستین دیدار پلی‌آف خود را در خانه برگزار کنیم.

تصاویر مسابقه والیبال آرمان اردکان و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از تسنیم[/box]