به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴، امروز عصر از ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه دو تیم بانک سرمایه و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند و این دیدار با برتری شاگردان بناکار خاتمه یافت. در ادامه می توانید اظهارات سرمربیان را مشاهده نمایید:

[tabs type="horizontal"] [tabs_head] [tab_title] اظهارات بناکار [/tab_title] [tab_title] اظهارات کارخانه [/tab_title]

[/tabs_head] [tab]

 عادل بناکار پس از پیروزی سه بر یک تیم شهرداری تبریز مقابل بانک سرمایه اظهار داشت: پس از پیروزی مقابل شهرداری ارومیه در هفته گذشته بازیکنانم روحیه خوبی پیدا کرده بودند. آن‌ها به این باور رسیده بودند که می‌توانند هر تیمی را شکست دهند.

وی ادامه داد: بازیکنان من به خوبی می‌دانستند که امتیاز گرفتن از تیمی مانند بانک سرمایه که ملی‌پوشان و کادر فنی قوی دارد کار راحتی نخواهد بود. بازیکنانم از همان ابتدای بازی پرتلاش ظاهر شدند و همین موضوع منجر به پیروزی آن‌ها شد.

بناکار با بیان اینکه برنامه ریزی تیم ما برای این دیدار زدن سرویس‌های خوب و کاهش درصد اشتباهاتمان در زدن سرویس بود، خاطرنشان کرد: همین سرویس‌های خوب دریافت تیم بانک سرمایه را به مشکل مواجه کرد و در نهایت هماهنگی بازیکنانم و استفاده از غفلت حریف موجب شد از این بازی خارج از خانه سه امتیاز ارزشمند بگیریم.

[caption id="attachment_63039" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار شهرداری تبریز و جواهری گنبد-هفته نوزدهم تیم والیبال شهرداری تبریز[/caption]

سرمربی شهرداری تبریز درمورد قضاوت داور در این بازی گفت: متاسفانه مدتی است که اعتراض به داوران در والیبال ما مد شده است و تا زمانی که برخورد قاطع با این موضوع صورت نگیرد این روند ادامه خواهد داشت. فکر می‌کنم داور امروز سعی داشت با نشان ندادن کارت بازی را مدیریت کند. در مجموع من ایراد خاصی در نحوه قضاوت این مسابقه ندیدم. وی افزود: همیشه گفته‌ام که درباره داوری یک دیدار کارشناسان داوری باید اظهار نظر کنند. با این حال به اعتقاد من داور این مسابقه می‌توانست درمورد اعتراضاتی که صورت می‌گرفت برخورد شدیدتری داشته باشد.

تصاویر دیدار شهرداری تبریز و جواهری گنبد-هفته نوزدهم

[/tab] [tab]

مصطفی کارخانه پس از شکست سه بر یک تیم بانک سرمایه مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: به حریف‌مان برای این نمایش عالی تبریک می‌گویم. آنها امروز روز خوب‌شان را پشت سر گذاشتند آن هم در حالی که تیم من روز بدی داشت، اما این شکست چیزی از ارزش‌های بچه‌های ما کم نکرد و ما در تمام طول مسابقات این فصل نمایش خوبی داشتیم. وی با بیان اینکه همه تیم‌ها فراز و نشیب دارند و تیم بانک سرمایه هم از این قاعده مستثنی نیست، ادامه داد: برای ما بسیار مهم است که در پایان مرحله مقدماتی صدرنشین باشیم زیرا این موضوع می‌تواند شرایط بهتری را در مرحله حذفی برایمان ایجاد کند. با پیروزی در بازی هفته آینده مقابل گنبد می‌توانیم به هدف خود برسیم. سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: باید شکست امروز را فراموش کنیم و به فکر بازی پایانی مقابل گنبد باشیم. شک نکنید که عملکرد بازیکنان تیم بانک سرمایه در ادامه به همان منوالی پیش خواهد رفت که پیش از این رقم خورده بود. کارخانه درخصوص اعتراض بازیکنان تیمش به داور این دیدار عنوان کرد: به بازیکنم حق می‌دهم. داور دوم این دیدار اصلا در حد و اندازه‌های یک بازی حساس لیگ برتری نبود. او بسیار کم تجربه بود و اشتباهات فاحشی داشت و در چندین مورد سوت‌هایش به ناحق به ضرر ما شد.

تصاویر دیدار بانک سرمایه و آرمان اردکان-هفته نوزدهم

[/tab]

[/tabs]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از فارس[/box]