[tabs type="vertical"] [tabs_head] [tab_title] اظهارات عادل بناکار [/tab_title] [tab_title] اظهارات جهانگیر سیدعباسی [/tab_title]

[/tabs_head] [tab]

به گزارش آریاورزش، سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: در حال حاضر تمامی بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد که ما امیدواریم در ۲ دیدار باقی‌مانده بتوانیم به این روند رو به رشد خود ادامه دهیم.

عادل بناکار درباره پیروزی تیمش مقابل تیم والیبال شهرداری ارومیه، اظهار داشت:شهرداری ارومیه امسال یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شود که امسال با کادر فنی بسیار خوبی که در اختیار دارد، برای قهرمانی بسته‌شده اما بازیکنان ما امروز بیشتر از توانی را که داشتند در زمین مسابقه گذاشتند. وی افزود:در حال حاضر تمامی بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد که ما امیدواریم در ۲ دیدار باقی‌مانده بتوانیم به این روند رو به رشد خود ادامه داده و با رتبه‌ای خوب به مرحله پلی‌آف صعود کنیم. سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد:ارومیه از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بود اما بازیکنان ما به لطف هوادارانی که در این دیدار نیز همانند همه بازی‌ها سالن را پر کرده بودند، توانستند ۳ امتیاز شیرین و ارزشمندی را به دست آورند. [caption id="attachment_63001" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار شهرداری تبریز و جواهری گنبد-هفته نوزدهم عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز[/caption]

[/tab] [tab]

به گزارش آریاورزش، جهانگیر سید عباسی درباره باخت تیمش مقابل تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار داشت:در والیبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.در این دیدار تبریزی‌ها در همه ست‌ها بازی را بهتر از ما آغاز کردند.

وی افزود:به تبریزی‌ها بابت این برد شیرین تبریک می‌گویم اما تیم ما بد بود و در این دیدار امتیازات حساس را به‌راحتی از دست داد و درنهایت نیز بازنده از زمین مسابقه خارج شد. تیم والیبال شهرداری تبریز امروز یکی از بهترین نمایش‌های خود را انجام داد.

ARDAKAN-URMIA--52

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد:هم از همه هوادارانی که از ارومیه برای تشویق تیم ما به تبریز آمده بودند و هم از طرفدارانی که از پای گیرنده‌های تلویزیونی خود نظاره‌گر این دیدار بودند بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم.

سید عباسی در مورد نیمکت نشینی سعید معروف، کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه در اواخر مسابقه، گفت:پس‌ازاینکه تیم ما با نتیجه ۲ بر صفر از تیم حریف عقب افتاد و داور مسابقه نیر ۲ اشتباه بسیار تأثیرگذار را داشت، معروف ازلحاظ روحی به هم‌ریخت.

وی تصریح کرد:پس‌ازاین اتفاقات من گمان کردم که شاید ماندن سعید معروف در زمین مسابقه حتی می‌توانست به تیم ما آسیب هم برساند که به همین دلیل وی را تعویض کردم.

تصاویر مسابقه آرمان اردکان و شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴

[/tab]

[/tabs]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از تسنیم[/box]