به گزارش آریاورزش، عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: دربی والیبال آذربایجان در لیگ برتر کشور همواره جذاب و دیدنی بوده است و امید می رود دیدار عصر روز یکشنبه مقابل شهرداری ارومیه نیز بازی تماشاگر پسندی باشد.

عادل بناکار  پیش از دیدار تیمش مقابل تیم شهرداری ارومیه افزود: تیم شهرداری ارومیه از نظر مهره و تعداد بازیکنان ملی پوش برتر از تیم شهرداری تبریز است، ولی این امر دلیل بر بی انگیزگی و رها کردن بازی از طرف تیم ما نیست.

[caption id="attachment_63007" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار شهرداری اورمیه و کاله آمل-هفته نوزدهم تصاویر دیدار شهرداری تبریز و جواهری گنبد -هفته نوزدهم[/caption]

بناکار اظهار کرد: تیم شهرداری ارومیه برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر و رسیدن به مرحله پلی آف نیاز به پیروزی در دو دیدار آینده خود از سه دیدار باقی مانده دارد. ما هم اگر بتوانیم به عنوان تیم چهارم یا پنجم به مرحله پلی آف صعود کنیم بازی های راحت تری در پیش خواهیم داشت. بناکار گفت: امید داریم صرف نظر از نتیجه، شاهد دیداری جوانمردانه و تماشاگر پسند از بازیکنان هر دو تیم آذربایجانی باشیم تا هواداران حاضر در سالن به دور از هرگونه حاشیه و تنشی، از دیدن این بازی لذت ببرند. بناکار ادامه داد: تیم شهرداری تبریز پس از سه هفته باخت متوالی، موفق شد بازی هفته گذشته خود برابر تیم قدرتمند بازرگانی جواهری گنبد را با پیروزی پشت سر بگذارد و این امر از نظر روانی تاثیر مثبتی بر روحیه بازیکنان داشته است.

[caption id="attachment_62286" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران و شهرداری تبریز در لیگ برتر ۹۴ عادل بناکار[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از ایرنا[/box]