به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶ و در هفته پایانی دور مقدماتی، ۱۳دیدار برگزار شد که در تک دیدار انجام شده در گروه G این رقابتها تیمهای دراگونز لوگانوی سوئیس و آسه کو رسوویای لهستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۰-۳ تیم مهمان یعنی آسه کو رسوویا طبق روند امتیازگیری زیر خاتمه یافت :

[event_results 48744]

[gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="54237,52840"]

 آریاورزش : در این مسابقه که در سالن رسگا لوگانو در سوئیس و در حضور  ۱۷۰۰ تماشاچی با سوت جورجی جانی داور ایتالیایی برگزار شد تیم آسه کو رسوویا موفق شد با ارائه نمایشی کم و هماهنگی تیمی بالا به آسانی و در ۳ست متوالی و تنها در ۷۷ دقیقه حریف خود را شکست دهد. در پایان این دیدار هم الکساندر شلیوکا از آسه کو با ۱۶ امتیاز برترین بازیکن مسابقه شد.

Dragons-LUGANO-vs-Assec- Resovia-RZESZOW-15

دیگر دیدار این گروه نیز به دلیل انصراف تیم تومیس کنستانتای رومانی برگزار نشد و آسه لنیک بلزیک با نتیجه ۳-۰ ( برد فنی ) پیروز این دیدار شد.

بدین ترتیب آسه کو رسوویای لهستان با ۶ برد و تنها یک ست باخته و ۱۸ امتیاز صدرنشین گروه شد،شاگردان آندژه کُوال میزبان مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات لیگ قهرمانان هستند و بدین ترتیب در مرحله پلی آف ( مرحله حذفی ۱۲ تیمی و مرحله ۶ تیمی ) حضور نخواهند داشت.

تیم آسه لنیک بلژیک هم با ۴ برد و ۲ باخت و ۱۰ امتیاز راهی پلی آف شد تا در برابر تیم قدرتمند ترنتینوی ایتالیا قرار بگیرند.

[league_table 48719]

Dragons-LUGANO-vs-Assec- Resovia-RZESZOW-18