به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و در هفته ششم و پایانی دور مقدماتی این مسابقات، در گروه  E دو دیدار برگزار شد و چهره تیمهای صعود کننده از این گروه به پلی آف معرفی شدند.

آریاورزش : در نخستین دیدار این گروه تیمهای اسکرا بلهاتوف لهستان و دوکلا لیبرتس جمهوری چک در ورزشگاه انرژی بلهاتوف لهستان و در حضور ۲۷۰۰ تماشاچی با قضاوت نیکولای کنیژنیکوف از روسیه به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان فالاسکا در تیم اسکرا طبق روند امتیازگیری زیر موفق به شکست رقیبشان با حساب ۳-۰ شدند :

[event_results 48710] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="63599,63604"]

 بر اساس این گزارش بازیکنان تیم میزبان در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و آمار موفقیت ۷۴ درصدی در خط حمله خود مهر تائیدی بر این مدعاست.فاکوندو کونته ستاره آرژانتینی تیم اسکرا در این دیدار درخششی خیره کننده داشت و در همان ست اول موفق شد با امتیازگیری های خوبش نسخه حریف را بپیچد. البته سرچکو لیسیناچ (مدافع صربستانی اسکرا) هم در ست دوم بسیار درخشان ظاهر شد و با چند دفاع و امتیاز سرویس نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.بازیکنان میهمان در ست سوم هم حرفی مقابل انگیزه و سرعت بالای یاران فالاسکا نداشتند و این بازی را در نهایت ۳-۰ واگذار کردند.در پایان این دیدار فاکوندو کونته با کسب ۱۵ امتیاز بهترین بازیکن میدان شد.

PGE-Skra-BELCHATOW-vs-Dukla-LIBEREC-4

وضعیت ۲ تیم بعد از این نتیجه 

اسکرا بلهاتوف لهستان : شاگردان میگل آنخل فالاسکا با این نتیجه به چهارمین برد خود در این فصل دست یافتند و با ۴ برد و ۲ باخت و ۱۲ امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه راهی دور پلی آف شدند، زنبورهای طلایی اسکراباید در این مرحله به مصاف زراعت بانک ترکیه خواهند رفت.

دوکلا لیبرتس جمهوری چک : شاگردان میهائو نکولا هم با این نتیجه متحمل ششمین باخت پیاپی خود شدند و بدون هیچ برد و امتیازی با این رقابتها خداحافظی کردند.

PGE-Skra-BELCHATOW-vs-Dukla-LIBEREC-8

[divider style="solid" top="10" bottom="10"]

در دیگر دیدار این گروه هم تیمهای ناک روسه لاره بلژیک و لوبه چیوی تانوای ایتالیا در ورزشگاه شیه رولد بلژیک و در حضور ۱۹۰۰ تماشاچی با قضاوت داوید فرناندز از اسپانیا به مصاف هم رفتند که این در این بازی تماشایی بازیکنان تیم میزبان دست به کار بزرگی زدند و با نتیجه ۳-۱ و طبق روند امتیازگیری زیر تیم قدرتمند لوبه را شکست دادند :

[event_results 48711] [gallery link="file" size="medium" columns="2" ids="54183,62354"]

آریاورزش : جیان لورنزو بلنجینی که در این دیدار به بزرگانی همچون عثمانی خوانتورنا ، مایکا کریستین سن ، ژنیا گربنیکوف و الساندرو فِی استراحت داده بود ست اول را به سختی و با نتیجه ۳۰-۲۸ به نفع تیمش خاتمه داد اما در ستهای بعدی بازی روان شاگردان امیل غوسو کار را بر شاگردانش سخت کرد و میزبان موفق شد با درخشش پیتر کولمان و ماتیاس فرهانمان ۳ ست بعدی را از آن خود کند. در این بازی تماشایی ایوان میلیکوویچ صربستانی از لوبه با کسب ۲۰ امتیاز بهترین بازیکن مسابقه شد.

Knack-ROESELARE-vs-Cucine-Lube-CIVITANOVA-10

ناک روسه لاره بلژیک : شاگردان امیل غوسو با این نتیجه به سومین برد خود در رقابتهای این فصل دست یافتند و با ۳ برد و ۹ امتیاز در جایگاه سوم ایستادند و از راهیابی به پلی آف هم بازماندند.

لوبه چیوی تانوای ایتالیا : شاگردان جیان لورنزو بلنجینی با این نتیجه متحمل اولین شکست خود در رقابتهای این فصل شدند اما با ۵ برد و ۱۵ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله پلی آف شدند تا در مقابل آرکاس ازمیر ترکیه قرار بگیرند.

[league_table 48713] Knack-ROESELARE-vs-Cucine-Lube-CIVITANOVA-19