به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶ و در هفته پایانی دور مقدماتی پس از ۱۳ مسابقه ای که بین تیم های حاضر در گروه های ۷ گانه برگزار شد در نهایت چهره تیم های راه یافته به مرحله پلی آف شناخته شد, در ادامه می توانید تحلیل گروه  C این دیدارها را مشاهده نمایید.

در نخستین دیدار گروه C مسابقات پائوک تسالونیکای یونان در برابر تورز فرانسه قرار گرفت که این دیدار در نهایتا بعدا از ۱۱۱ دقیقه با برتری ۳-۱ شاگردان ویتال هِینِن در تیم تورز فرانسه طبق روند امتیازگیری زیر خاتمه یافت :

[event_results 48655] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="63334,63333"]

آریاورزش : پائوک که اولین بار بود پس از تاریخ تأسیسش در لیگ قهرمانان حضور پیدا کرده بود پیش از این بازی ۴ شکست در کارنامه خود داشت. عقابهای خاکستری سالن تسالونیکا در این دیدار خانگی که با قضاوت اردال اکینجی از ترکیه و در حضور ۵۰۰ هوادار حاضر در سالن قصر ورزش تسالونیکا برگزار شد در مقابل میهمانش (تورز فرانسه) تن به شکست ٣-١ داد. از نکات جالب این دیدار حضور حدود ۶۵ هوادار فرانسوی بود که خود را برای حمایت از تیمشان از فرانسه به یونان رسانده بودند تا تیم محبوبشان را تنها نگذارند. مهمان فرانسوی که از همان ست اول کار را قدرتمندانه آغاز کرده بود ٬ با درخشش دیوید کوننسی در خط سرویس ۴ امتیاز مستقیم گرفت و جریان بازی را در دست داشت . در ست دوم نیز با این که قهرمان یونان بازی نزدیکی را در پیش گرفته بود اما باز هم در امتیازات پایانی قهرمان فرانسه متمرکزتر عمل کرد و با اینکه ست سوم را به پائوک واگذار کرد اما در ست چهارم با یک اختلاف ٩ امتیازی موفق به شکست میزبانش شد. از نکات جالب ست دوم این بود که هر دو سرمربی بازیکنان ذخیره خود را به میدان فرستادند.در پایان این دیدار رولاندو کپدا از پائوک با ١٨ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

PAOK-THESSALONIKI-vs-TOURS-VB-7

وضعیت ۲ تیم بعد از این نتیجه 

پائوک تسالونیکای یونان : شاگردان کالمازیدیس با این شکست متحمل پنجمین باخت در این رقابتها شدند و با ۱ برد و ۵ باخت و ۳ امتیاز در رتبه سوم گروه C ایستادند و از راهیابی به پلی آف نیز بازماندند.

تورز فرانسه : شاگردان ویتال هِینِن با این نتیجه به پنجمین برد خود در رقابتهای این فصل دست یافتند و با ۵ برد و ۱ باخت و تنها به دلیل امتیاز کمتر نسبت به ترنتینوی ایتالیا در جایگاه دوم ایستادند و باید در مرحله پلی آف به مصاف بلوگوری بلگرود روسیهبروند.

PAOK-THESSALONIKI-vs-TOURS-VB-17

[divider style="solid" top="10" bottom="10"]

در دیگر دیدار این گروه نیز نولیکو مازک بلژیک و ترنتینوی ایتالیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه یک طرفه با برتری ۰-۳ تیم مهمان یعنی ترنتینوی ایتالیا طبق روند امتیازگیری زیر خاتمه یافت :

[event_results 48656] [gallery size="medium" link="file" columns="2" ids="63321,63322"]

آریاورزش : این دیدار تقریبا یکطرفه در حضور ۲۱۰۰ تماشاگر حاضر در سالن لوتودومه مازک بلژیک برگزار شد و استفان گریدر از سوئیس این دیدار را قضاوت کرد. ترنتینو از همان ابتدای بازی ٬ قدرت و برتری خود را به رخ میزبانش کشید و با عمکرد عالی در خط سرویس و دفاع به سرعت از حریف بلژیکی خود پیشی گرفت. با وجودی که بلژیکی ها ست اول را با اختلاف ۴ امتیازی واگذار کرده بودند اما در ست دوم ترنتینو با قدرت بیشتری بازی را آغاز کرد و قهرمان بلژیک که نا امیدانه سعی در کم کردن اختلاف امتیاز داشت در مقابل قدرت مهمانش حرفی برای گفتن نداشت و در نهایت ۰ - ۳ مغلوب مهمان ایتالیایی خود شد. در این دیدار میتار زوریتس ٬ سباستین سوله و سیمونه جانه لی برای ترنتینو عالی بازی کردند و در پایان زوریتس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

Noliko-MAASEIK-vs-TRENTINO-Diatec-14

وضعیت ۲ تیم بعد از این نتیجه 

نولیکو مازک بلژیک : شاگردان جیوانی تورچیو با این نتیجه متحمل پنجمین باخت خود در رقابتهای این فصل شدند و با ۱ برد و ۳ امتیاز و به دلیل معدل ست شماری کمتر نسبت به پائوک یونان در مکان چهارم جدول گروه C جای گرفتند.

ترنتینو دیاتک ایتالیا : شاگردان رادوستین استویچف هم با این نتیجه به پنجمین برد خود دست یافتند و با ۵ برد و ۱ باخت و ۱۶ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه باید در مرحله پلی آف به مصاف آسه لنیک بلژیک بروند.دیدارهای مرحله پلی آف از ۱۶ بهمن آغاز خواهد شد.

[league_table 48706] Noliko-MAASEIK-vs-TRENTINO-Diatec-11