به گزارش آریا ورزش، هفته پایانی و سرنوشت‌ساز لیگ قهرمانان اروپا با ۱۳ بازی در شهرهای مختلف اروپا برگزار شد تا تکلیف ۱۲ تیم صعود کننده به مرحله پلی آف مشخص شود و این تیمها از ۱۶ بهمن ماه برای رقابتهایی حساس خود را مهیا کنند.

 در اولین دیدار هفته پایانی دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا که بین بلگوری بلگرود روسیه و مارک یونیون بلغارستانی برگزار شد، تیم روسی در یک بازی تشریفاتی و کاملا یک طرفه با نتیجه ۳-۰  مهمان خود را از پیش رو برداشت. روند امتیازگیری این دیدار به شرح زیر می باشد.

[event_results 48606] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="63673,63674"]  

خلاصه وضعیتی از مسابقه

آریاورزش : در این دیدار یک طرفه که با قضاوت لاژلو آدلر از مجارستان در سالن فصر ورزش شهر بلگرود روسیه و در حضور ۱۴۰۰ تماشاگر برگزار شد ، شاگردان شیپولین در تیم میزبان عملکردی بسیار مقتدرانه و عالی در خط دفاع داشتند و حملات بسیار موفقی هم از سوی بارانوف و تتیوخین روانه زمین بلغارها شد. از نکات جالب دیگر این دیدار حضور تاراس ختی ( کاپیتان بلگوری ) در میدان بود که به دلیل مصدومیت مدت‌ها در میادین حضور نداشت.

Belogorie-BELGOROD-vs-Marek-Union-Ivkoni-DUPNITSA-5

وضعیت ۲ تیم بعد از این نتیجه 

بلوگوری بلگلرود : شاگردان گنادی شیپولین با این نتیجه به پنجمین برد خود دست یافتند و با ۵ برد و ۱۵ امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند و به مرحله بعدی صعودکردند، بلوگوری باید در مرحله پلی‌‌آف در برابر تیم تورز فرانسه قرار بگیرد.

مارک یونیون : شاگردان نایدنوف با این نتیجه متحمل ششمین شکست پیاپی خود شدند و رقابتهای این فصل را با بدون هیچ برد و هیچ امتیازی به اتمام رساندند و قاعدتا از راهیابی به پلی‌آف هم بازماندند.

Belogorie-BELGOROD-vs-Marek-Union-Ivkoni-DUPNITSA-4

[divider style="solid" top="10" bottom="10"]

  در دیگر دیدار رقابتهای دور مقدماتی گروه A  در ورزشگاه کایسریا اسپور شهر ازمیر و در حضور ۵۵۰ تماشاگر تیم آرکاس ازمیر ترکیه به مصاف ژرمن های برلین ریسایکلینگ  رفت و نتیجه این دیدار حساس ۳-۲ به سود برلین رقم خورد. روند امتیازگیری به شرح زیر می باشد. [event_results 48608] [gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="63780,63781"]

خلاصه وضعیتی از مسابقه

تیم برلین ریسایکلینگ که با حمایت پرشور طرفداران خود در سال گذشته، موفق به کسب مدال برنز این رقابتها شده بود  در آغاز این دیدار به نظر میرسید که تحت تاثیر تشویقهای خوب هوادارن تیم ازمیر دچار سردرگمی شده است و بازیکنان این تیم از هماهنگی لازم برخوردار نبودند ولی از ست دوم به بعد رفته رفته ژرمنها خود را بازیابی کردند و با تغییر تاکتیک های مختلف موفق شدند تا پایان ست سوم برتری خود را به حریف تحمیل کند. اما ست چهارم این مسابقه، در یک بازی بسیار نزدیک و با امتیازگری پوئن به پوئن ، آرکاس با تلاشی مضاعف ،  نتیجه را ۲۵-۲۳ به سود خود رقم زد. ست پنجم، جذابیت این دیدار در میان هیاهوی هوادارن به اوج رسید و درنهایت این تیم برلین بود که با ایجاد یک اختلاف دو امتیازی این دیدار را به سود خود به پایان رساند.

Arkas-IZMIR-vs-BERLIN-Recycling-Volleys-14 وضعیت ۲ تیم بعد از این نتیجه آرکاس ازمیر: این تیم که تاکنون عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است موفق شد با ۴ پیروزی و ۲ شکست و ۱۲ امتیاز به مرحله پلی آف صعود کند و باید از ۱۶ بهمن ماه برای مصاف با تیم لوبه ایتالیا خود را اماده کند. برلین ریسایکلینگ: این تیم با وجود کسب سومین پیروزی خود در نهایت با ۹ امتیاز در رده سوم گروه A این رقابتها جای گرفت و از راهیابی به مرحله بعد بازماند. [league_table id="48698" title="" number="5" columns="p,w,l,pts,setratio,pw,pl,ratio" show_team_logo="1" show_full_table_link="0" align="none"]