به گزارش آریاورزش، آرش کشاورزی در خصوص شکست در هفته هجدهم مقابل آرمان ورزش اردکان اظهار داشت: به هر حال والیبال برد و باخت دارد. اردکان بهتر از ما بود و توانست به پیروزی برسد. در طرف مقابل ما هم شرایط خوبی نداشتیم و نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم.

وی ادامه داد: از این شکست نگران نیستیم و تلاش می‌کنیم در ادامه راه ضمن جبران این شکست جایگاه خود را حفظ کنیم و وارد مرحله پلی‌آف شویم. به عقیده من پلی‌آف مهمتر از مرحله مقدماتی است و باید سعی کنیم که در آن مرحله موفق باشیم.

[caption id="attachment_62177" align="aligncenter" width="900"]تصاویر مسابقه آرمان اردکان و شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴ تصاویر مسابقه آرمان اردکان و شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

دریافت کننده تیم والیبال شهرداری ارومیه در مورد بازی هفته بیستم مقابل شهرداری تبریز گفت: من ابتدای فصل در تیم شهرداری تبریز بودم اما بنا به دلایلی از این تیم جدا شدم. بازی روز یکشنبه هفته آینده ما مقابل تبریز حساسیت چندانی ندارد و بعید می‌دانم تماشاگران خوب تبریزی بخواهند واکنشی به جدایی من نشان دهند. آنها بسیار بافرهنگ هستند و مشکلات من را می‌دانند. آنها خودشان بهتر از همه شرایط را درک می‌کنند ومی‌دانند که چرا از این تیم جدا شدند.

کشاورزی افزود: شرایط در تبریز برای من به گونه‌ای شده بود که دیگر نمی‌توانستم به این تیم کمک کنم و به صلاح هر دو طرف بود که من این تیم را ترک کنم. فکر می‌کنم اگر در بازی روز یکشنبه حاشیه‌ای ایجاد شود و کسی حرف بزند قطعاً تماشاگر نما است و می‌خواهد شرایط را برای تیم شهرش سخت کند.

[caption id="attachment_60977" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال متین ورامین و شهرداری ارومیه تصاویر مسابقه والیبال متین ورامین و شهرداری ارومیه[/caption]

کشاورزی خاطرنشان کرد: حضورم در شهرداری ارومیه هنوز یک ماه هم نشده است و هنوز به هماهنگی کافی با سایر نفرات نرسیده‌ام اما امیدوارم در آینده بتوانم بیشتر با بازیکنان این تیم هماهنگ شوم. در حال حاضر خودم هم هنوز از عملکردم در این تیم رضایت ندارم.

آرش کشاورزی در مورد احتمال بازگشتش به تیم ملی گفت: آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است. من امسال از اول فصل با دیدگاه متفاوتی مسابقات را آغاز کردم و در آن زمان اصلا مشخص نبود که کواچ می‌رود یا می‌ماند. به همین دلیل می‌خواستم تلاش کنم تا هر طور شده خودم را ثابت کرده و به تیم ملی بازگردم.

[caption id="attachment_56007" align="aligncenter" width="640"]آرش کشاورزی آرش کشاورزی[/caption]

وی ادامه داد: امسال بازی‌های بسیار خوبی انجام دادم و با تمام توان در اختیار تیم‌های باشگاهی‌ام بودم. خیلی دلم می‌خواهد امسال شرایطی فراهم شود تا به تیم ملی بازگردم و چند درصدی در صعود ایران به المپیک نقش داشته باشم.

کشاورزی در مورد احتمال صعود ایران به المپیک ۲۰۱۶ ریو اظهار داشت: در ورزش هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست اما به خوبی می‌دانم که تمام بازیکنان تیم ملی انگیزه دارند تا هر طور که شده تیم را به المپیک برسانند. با توجه به شرایط من فکر می‌کنم والیبال ایران این توانایی را دارد تا در ریو حاضر شود.

iran-russia-worldcup2015-15

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از فارس[/box]