به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا که از آبان ماه و بین ۲۸ تیم و در قالب ۷ گروه آغاز شده است پیش از هفته پایانی دور مقدماتی این دیدارها که از فردا دنبال خواهد شد تا حدود زیادی چهره تیم های صعود کننده به پلی آف مشخص شده است.

در گروه G این رقابتها که متشکل از چهار تیم از باشگاه های کشورهای لهستان، بلژیک، سوئیس، رومانی است تا این هفته نتایج به صورت زیر رقم خورده است:

نام تیم برد باخت
آسه کو رسوویای لهستان ۴ پیروزی: ۳-۰ ۱ پیروزی: ۳-۱ -
آسه لنیک بلژیک ۲پیروزی: ۳-۰ ۲ پیروزی: ۳-۲ ۱ باخت: ۳-۰ ۱ باخت: ۳-۱
دراگونز لوگانوی سوئیس ۲ پیروزی: ۳-۰ ۱ باخت: ۳-۲ ۲ باخت: ۳-۰
تومیس کنستانتای رومانی - ۱ باخت: ۳-۲ ۵ باخت: ۳-۰
شرح هفته پنجم گروه G در گروه آخر این رقابتها آسه لنیک با نتیجه ۳-۰ دراگونز لوگانوی سوئیس را شکست داد و ۷ امتیازی شد و در حالیکه هفته ششم باید به مصاف تومیس میرفت با انصراف این تیم، ۳ امتیاز دیدار هفته پایانی را هم از آن خود کرد و با یک بازی بیشتر و ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت. [event_results 48741] cve-94  1

در دیدار آسه‌کو رسوویا و تومیس کنستانتای رومانی به دلیل انصراف تیم تومیس از رقابتها با نتیجه ۳-۰ به نفع یاران بارتوش کوورک ثبت شد. و این تیم با واگذاری تنها یک ست، و با ۱۵ امتیاز صدرنشین این گروه شد.

[event_results 48742] photo_2016-01-25_23-06-54 [event_blocks id="48823" title="" status="future" date="" number="2" order="default" show_all_events_link="0" align="none"] بدین ترتیب آسه کو رسوویا  از این گروه به پلی آف راه یافت و دراگونز لوگانو حتی در صورتی که در دیدار بعدی برنده هم شود از راهیابی به پلی آف بازماند. اما سرنوشت آسه لنیک برای راهیابی به پلی آف هنوز مبهم است چون در بین تیم های دوم گروه ها کمترین امتیاز را داراست. [league_table 48719]