یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا که از آبان ماه و بین ۲۸ تیم و در قالب ۷ گروه آغاز شده است تنها یک هفته به پایان دور مقدماتی این دیدارها باقی مانده اما چهره تیم های صعود کننده به پلی آف تا حدودی مشخص شده است.

در گروه E این رقابتها که متشکل از چهار تیم از باشگاه های کشورهای ایتالیا، لهستان، بلژیک، چک است تا این هفته نتایج به صورت زیر رقم خورده است:

نام تیم برد باخت
لوبه چیوی تانوای ایتالیا ۳ پیروزی: ۳-۰ ۲ پیروزی: ۳-۱ -
اسکرا بلهاتوف لهستان ۲پیروزی: ۳-۰ ۱ پیروزی: ۳-۱ ۱ باخت: ۳-۰ ۱ باحت: ۳-۱
ناک روسه لار بلژیک ۲ پیروزی: ۳-۱ ۲ باخت: ۳-۰ ۱ باخت: ۳-۱
دوکلا لیبرتس چک - ۲ باخت: ۳-۰ ۲ باخت: ۳-۱

شرح هفته پنجم گروه E

در رقابتهای گروه E تیم لوبه ایتالیا موفق شد با درخشش مایکا کریستین‌سن، عثمانی خوان‌تورنا و ژنیا گربنیکوف با نتیجه ۳-۰ اسکرا بلهاتوف لهستان را شکست دهد و با ۵ برد و ۱۵ امتیاز راهی پلی آف شد ، زنبورهای طلایی اسکرا نیز با این شکست ۹ امتیازی ماندند و با ۳ برد دوم گروه هستند. برای مشاهده تحلیل کامل این دیدار به لینک زیر مراجعه نمایید.

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶: لوبه ایتالیا (۳) - اسکرا بلهاتوف لهستان (۰)

[event_results 48708]

cve-I 3

در دیگر دیدار این گروه نیز کناک روسه‌لاره بلژیک با نتیجه ۳-۱ دوکلا لیبرتس جمهوری چک را شکست داد و با ۲ برد و ۶ امتیاز به عنوان تیم سوم گروه E در پایان هفته پنجم معرفی شد. و تیم قعر جدولی دوکلا نیز با تنها دو ست برده باید فردا به مصاف یاران ولازوی در اسکرا برود.

[event_results 48709]

photo_2016-01-24_23-32-49

photo_2016-01-25_00-23-55

یاران خوان توره نا با اقتدار به مرحله پلی آف صعود کردند و با نمایش بینظیری که ستارگان والیبال جهان در تیم لوبه از خود نشان دادند این تیم یکی از پرافتخارترین تیم های حاضر در این دوره از رقابتها به شمار می رود. اما زنبورهای طلایی بلهاتوف برای رسیدن به مرحله پلی آف رقابت تنگاتنگی با تیم هالک بانک از گروه D خواهند داشت چرا که تیم آسه لنیک از گروه G با وجود پایان یافتن رقابتهایش ۱۰ امتیازی است و شانس کمتری نسبت به سایر تیمها داراست.

[league_table 48713]