به گزارش آریاورزش، با سفر محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال به آلمان چند مربی خارجی برای هدایت تیم پایه و بزرگسالان بانوان به وی پیشنهاد شد.

فدراسیون والیبال رزومه ۳ مربی خارجی را مورد بررسی قرار داد و هر ۳ مربی با حضور یک ماهه در ایران به صورت آزمایشی موافقت کرده‌اند.

محمود افشاردوست با اعلام این خبر به فارس گفت: ما در مورد یک مربی به جمع‌بندی رسیدیم و قرار است با او صحبت کنیم تا به ایران بیاید، اما هنوز توافقی صورت نگرفته است. بعد از اینکه برای این مربی بلیت صادر شد می‌‌توانیم نام و رزومه او را به شما بگوییم.

وی در پاسخ به این سوال که دور برگشت لیگ برتر از این هفته آغاز می‌شود، فکر می‌کنید این مربی خارجی بتواند به ایران بیاید و بازی‌ها را ببیند، اظهار داشت: اولویت ما تیم‌های پایه است و اگر از کار او راضی بودیم می‌توانیم برای تیم ملی بزرگسالان هم استفاده کنیم. فکر می‌کنم که وی قبل از پایان لیگ به ایران بیاید.

بر اساس این گزارش در بین مربیان پیشنهاد شده، یک مربی هم از کشور آرژانتین است.

[caption id="attachment_11434" align="aligncenter" width="719"]تیم ملی والیبال بانوان تیم ملی والیبال بانوان[/caption] [box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از خبرگزاری فارس[/box]