به گزارش آریاورزش، از چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا که از آبان ماه و بین ۲۸ تیم و در قالب ۷ گروه آغاز شده است تنها یک هفته به پایان دور مقدماتی این دیدارها باقی مانده اما چهره تیم های صعود کننده به پلی آف تا حدودی مشخص شده است.

در گروه C این رقابتها که متشکل از چهار تیم از باشگاه های کشورهای ایتالیا، یونان، فرانسه، بلژیک است تا این هفته نتایج به صورت زیر رقم خورده است:

نام تیم برد باخت
ترنتینوی ایتالیا ۳ پیروزی: ۳-۰ ۱ پیروزی: ۳-۱ ۱ باخت: ۳-۲
تورز فرانسه ۱پیروزی: ۳-۰ ۲ پیروزی: ۳-۱ ۱ پیروزی: ۳-۲ ۱ باخت: ۳-۰
پائوک تسالونیکای یونان ۱ پیروزی: ۳-۱ ۲ باخت: ۳-۰ ۲ باخت: ۳-۱
نولیکو مازک ۱ پیروزی: ۳-۰ ۲ باخت: ۳-۰ ۲ باخت: ۳-۱

شرح هفته پنجم گروه C

در گروه سوم این رقابتها تیم ترنتینوی ایتالیا موفق شد با نتیجه ۳-۰ پائوک یونان را شکست دهد و با ۴ برد و ۱۳ امتیاز صدرنشین گروه شد. تیم یونانی نیز با این شکست و با کسب ۶ امتیاز شانس صعود را از دست داد. شرح کامل این دیدار را میتوانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید: هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا :ترنتیونو ایتالیا (۳) - پائوک یونان (۰)

[event_results 48653]

cve-TRENTINO Diatec-PAOK THESSALONIKI1

در دیگر دیدار نیز تیم تورز فرانسه ۳-۰ از سد نولیکو مازک بلژیک گذشت و با ۴ برد و ۱۱ امتیاز دومی گروه را از آن خود کرد. تیم بلژیکی نیز که از قبل می دانست شانسی برای صعود ندارد آخرین دیدار خود در این دور از مسابقات را باید دوشنبه در مقابل صدرنشین انجام دهد.

[event_results 48651]

cve-TOURS VB-Noliko MAASEIKI1

[event_blocks id="48819" title="" status="future" date="" number="2" order="default" show_all_events_link="0" align="none"]

با توجه به روند امتیازات، صعود ترنتینو به مرحله پلی آف قطعی شد و تورز نیز از اقبال بالایی برای صعود برخوردار است.اما باتوجه به اینکه از بین ۷ تیم دوم گروه های مختلف تنها ۵ تیم بر اساس عملکرد بهتر و امتیازات بیشتر به پلی آف راه می یابند تورز باید ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کند. در حال حاضر آرکاس ازمیر بعنوان تیم دوم گروه A و لوتوس ترفل تیم دوم  گروه F نیز ۱۱ امتیازی هستند.

[league_table 48706]