یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، رقباتهای لیگ قهرمانان اروپا که از با شرکت ۲۸ تیم در هفت گروه از آبان ماه آغاز شده بود به هفته پنجم خود رسید. در گروه B این رقابتها که متشکل از چهار تیم از باشگاه های کشورهای روسیه و ترکیه و و فرانسه و آلمان است تا این هفته نتایج به صورت زیر رقم خورده است:

 
نام تیم برد باخت
زراعت بانک ترکیه ۲ پیروزی: ۳-۰ ۲ پیروزی: ۳-۱ ۱ باخت: ۳-۰
دینامو مسکو روسیه ۳ پیروزی: ۳-۰ ۱ پیروزی: ۳-۱ ۱ پیروزی: ۳-۲ ۱ باخت: ۳-۰ ۱ باخت: ۳-۰
پاریس والی فرانسه ۱ پیروزی: ۳-۰ ۱ پیروزی: ۳-۲ ۳ باخت: ۳-۰
فردریش هافن آلمان ۱ پیروزی: ۳-۰ ۲ باخت: ۳-۰ ۲ باخت: ۳-۱
شرح هفته پنجم

در این گروه تیم دینامو مسکوی روسیه موفق شد با درخشش ایوان زایتسف ۳-۰ پاریس والی فرانسه را شکست دهد و با ۳ برد و ۱۰ امتیاز در مکان دوم جدول ایستاد. تیم پاریس والی نیز با قبول این شکست با مجموع ۵ امتیاز حاصل از ۲ برد ۳ باخت، در رده سوم جدول جای گرفت.

[event_results 48618]

cve-dnamo-PARIS Volley1

در بازی دوم این گروه هم زراعت بانک ترکیه با نتیجه ۳-۱ از سد فردریش هافن آلمان گذشت و با ۴ برد و ۱۲ امتیاز در صدر جدول جای گرفت. تیم فردریش هافن نیز با ۴ شکست و ۳ امتیاز در قعر جدول گروه B ماندگار شد و شانس صعود خود به مرحله پلی آف را از دست داد.

[event_results 48620]

cve-Ziraat Bankasi -FRIEDRICHSHAFEN2

برنامه هفته پایانی دور مقدماتی B

[event_blocks id="48818" title="" status="future" date="" number="2" order="default" show_all_events_link="0" align="none"]

با توجه به نتایج کسب شده، هفته آینده برای دو تیم زراعت بانک و دینامو مسکو سرنوشت ساز خواهد بود. هر دو تیم برای صعود قطعی به پلی آف، به پیروزی در دیدار پیش رو  امیدوار هستند. تیم زراعت بانک باید همه تلاش خود را برای کسب حداقل ۲ امتیاز دیدار با پاریس والی بکار بندد. اما از سویی دیگر گر چه یاران زایتسف برای کسب ۳ امتیاز پایانی کار دشواری در مقابل فردریش هافن ندارند ولی برای صعود به مرحله نهایی اما و اگرهای زیادی خواهند داشت. چون اکثریت تیمهای رده اول و دوم هر ۷ گروه، از تشابه امتیازی زیادی برخوردارند و لذا تیم دینامو علاوه بر پیروزی باید منتظر نتایج گروه های شش گانه دیگر نیز بماند.

[league_table 48702]