یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش آریا ورزش ،باشگاه تومیس کنستانتای رومانی از ادامه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا انصراف داد.

بر اساس اطلاعیه رسمی کنفدراسیون والیبال اروپا CEV , در حالی که تنها دو بازی تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده بود ; باشگاه تومیس کنستانتا از ادامه رقابت ها کناره گیری کرد. این باشگاه رومانیایی علت انصرافش را مشکلات مالی باشگاه عنوان کرده است. طبق قوانین کنفدراسیون والیبال اروپا , مجازات سنگینی در انتظار قهرمان رومانی خواهد بود. این تیم علاوه بر تحریم های مالی از جمله : عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه و بلوکه شدن درآمد حاصله از بلیط فروشی این فصل از رقابت ها , برای سه سال نمیتواند در هیچکدام از رویدادهای اروپایی شرکت کند.

تصاویر مسابقه والیبال دراگونز لوگانوی سوئیس و تومیس کنستانتای رومانی در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶

متن کامل اطلاعیه کنفدراسیون والیبال اروپا CEV به فدراسیون والیبال رومانی به شرح زیر است : 

کنفدراسیون والیبال اروپا با خبر شده است که باشگاه تومیس کنستانتا در اقدامی فوری از لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶ (جام دنیز بانک) انصراف داده است. بر اساس آیین‌نامه CEV دو بازی باقیمانده این تیم در مرحله گروهی مقابل آسه کو رسوویا و آسه لینک با نتیجه ۳-۰ ( ۲۵-۰ ٬ ۲۵-۰ ٬ ۲۵-۰ ) به سود حریف خواهد شد و این نتایج برای مشخص شدن رده‌بندی نهایی جدول گروه G محاسبه میشود. همچنین این باشگاه مطابق با قوانین به مدت ۳ سال از تمامی رویدادهای اروپایی محروم خواهد شد.

تصاویر مسابقه والیبال دراگونز لوگانوی سوئیس و تومیس کنستانتای رومانی در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶ [box type="shadow" align="" class="" width="اختصاصی"]ترجمه شده توسط گروه تخصصی آریا ورزش[/box]