به گزارش آریاورزش، عادل بناکار درباره باخت تیمش مقابل پیکان تهران، اظهار داشت:تیم ما علی‌رغم اینکه در این دیدار شروع خوبی نداشت اما در ست دوم توانست به بازی برگشته و پیروز شود.در ادامه مسابقه خودمان اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم و درنهایت بازنده میدان لقب گرفتیم.

بناکار افزود:تیم پیکان امسال نیز همانند سال‌های گذشته تیم خوبی بسته است که بازیکنانش نیز از تجربه حضور در تیم ملی بهره می‌برند و می‌توانند برای هر تیمی دردسرهای فراوانی ایجاد کنند.

[caption id="attachment_62263" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران و شهرداری تبریز در لیگ برتر ۹۴ تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران و شهرداری تبریز در لیگ برتر ۹۴[/caption]

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد:در این مسابقه هم تیم ما و هم تیم پیکان بازی چندان خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند اما تیم ما می‌توانست در این دیدار برنده از زمین مسابقه خارج شود که این اتفاق رخ نداد و حال ما باید به دیدارهای آینده خود فکر بکنیم تا بتوانیم در آن‌ها به نتایج خوبی بگیریم.

بناکار در مورد دلایل باخت تیم والیبال شهرداری تبریز برابر پیکان تهران، گفت:پس از باخت مقابل کاله آمل، همه بازیکنان ما در شوک به سر می‌بردند و همین هم باعث شد در ست اول دیدار مقابل پیکان بازی خوبی ارائه نداده و با اختلافی زیاد بازنده شوند.

بناکار تصریح کرد:امیدوارم در فرصت یک‌هفته‌ای که تا دیدار بعدی خود داریم، بازیکنانمان بتوانند خود را پیدا کرده و به خودشان بیایند تا در دیدارهای آینده این ۲ باخت را جبران کنند.

[caption id="attachment_62279" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال پیکان تهران و شهرداری تبریز در لیگ برتر ۹۴ عادل بناکار سرمربی شهرداری تبریز[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از تسنیم[/box]